Q&A z waszych pytań #2 Moje plany na przyszłość!

Hej, dzisiaj mam dla Was kolejną serię pytań, zadanych przez Was. Miłego czytania!



1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
-Głownie, to chęć bycia osobą publiczną i spróbować czegoś nowego.

2. Co, lub kto jest twoją motywacją?
-Są to rzeczy, przedmioty, jedzenie, inne blogi i komentarze ;)


3. Jakie kraje chciałabyś zwiedzić i dlaczego?
-Wenecję, Rio, Turcja [chciałabym pojechać drugi raz], wyspę Bali. Za cudowne widoki!

4. Kim chcesz zostać w przyszłości?
-Architektem, dekoratorem wnętrz, montażystą filmów..


5. Nocleg pod gołym niebem, czy eksluzywny hotel?
-Fajnie jest spać na powietrzu! Eksluzywny hotel? nie... coś pomiędzy.

6. Masz jakieś letnie wspomnienie z dzieciństwa?
-W drzewie była dziura, a wszyscy mi mówili, że w tej dziupli mieszka daluć.. ;)

7. Próbowałaś kiedyś wspinać się po drzewach?
-Jasne! A ile razy spadłam? nie liczę.. ;D


8. Dom, czy podróż?
-Dom

9. Muzyka głośna, czy cicha?
-Raczej cicha

10. Wolisz morze, czy góry?
-Morze!! 

11. Dużo znajomych ma bloga?
-Raczej nie.


12. Myślałaś już nad swoją przyszłością?
-Nie raz! Praca, dom, dzieci, rodzina!

13. Często marzysz?
-Baaaardzo, chyba codziennie wieczorem ;)

14. Jesteś bardziej introwertyczką czy ekstrawertyczką?
-Raczej to drugie ;) Lubię rozmawiać z innymi, ale nie umiem opowiadać 'co u mnie' ;)


15. Film vs książka? Dlaczego?
-Film, ponieważ nie lubię czytać!

16. Ulubiona potrawa?
-Pizza, kocham pizze, życie dla pizzy <33

Więc to koniec tego postu! Bardzo proszę o zadawanie kolejnych pytań! Co powiecie na serię 'Co wolisz?' 

Do zobaczenia!


Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)