KOLOR MIESIĄCA: BIAŁY | MOJE INSPIRACJE


Hejka kochani!
Z góry przepraszam za to, że nic nie pojawiło się ani w poniedziałek ani we wtorek, totalnie nie miałam do tego głowy, jak pisałam w poprzednim poście. Także dzisiaj w końcu przychodzę do Was z nowym postem i mam nadzieję dodać coś w piątek. Możecie się dziwić, że piszę posta o 12, a jest środek tygodnia? Tak, powinnam być w szkole, ale byłam u dentysty, i po co wracać na połowę lekcji - zostałam w domu. Mając 100% frekwencję mogę sobie na to pozwolić ;) (ups, już nie mam) Więc dzisiaj wyjątkowo jak na mnie wcześnie. Jak widzicie, postanowiłam kontynuować serię z kolorem miesiąca. Nie wiem, czy będzie ona się pojawiać co miesiąc, ale na pewno nie chcę z niej rezygnować. Ja niestety muszę zabrać się za sprzątanie pokoju i robienie innych rzeczy, na których niekoniecznie mam ochotę, a Was zapraszam na zdjęcia i życzę miłego dnia :) !



















Piszcie co u Was, chętnie poczytam!
Buziaki,Ola

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Lubię kolor biały ;) Można go łączyć tak naprawdę ze wszystkim ;))

    Zapraszam :)
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolor biały, jest taki "czysty" ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje :) Lubię ten kolor :) Ja też dzisiaj nie byłam w szkole miałam tylko 5 lekcji w tym 3 w-f :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Ja miałam 7 lekcji, u dentysty godzinę, ale ni poszłam już na cały dzień :P

      Usuń
  4. Ojj, uwielbiam biel, pasuje do wszystkiego :D Wręcz też kocham jak dominuje w wystroju wnętrz. Wszystko wydaje się wtedy dwa razy większe :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Mam dużo białych dodatków w pokoju <3 Za jakiś rok chcę przemalować pokój na biało :)

      Usuń
  5. Biel to jedna z moich ulubionych barw. Swietne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie i pomysłowo wyszły zdjecia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/beacive-box-moja-opinia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam biały. Do wszystkiego pasuje i wygląda cudownie! Fajne zdjęcia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, biały kolor jest jednym z moich ulubionych, taki delikatny i uniwersalny.
    Pozdrawiam cieplutko!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi się zdaje, to jest to barwa, ale też uwielbiam ten kolor ;D

      Usuń
  9. Fajnie, że kontynuujesz tę serię. :) Do Twoich białych inspiracji idealnie pasowałaby moja sukienka, którą pokazywałam latem. :D Taka biała, koronkowa. :) Pomadki z kotem i psem widziałam w Rossmanie, ale na razie mam zapasy, więc ich nie kupiłam. :D Mam podobną świeczkę-choinkę. Nie wiem jak Twoja, ale moja jest ledowa. :) Jeszcze odżywkę z Wibo też posiadam. ;) U mnie praca wre- muszę się przygotowywać do kolokwiów, dzisiaj pisałam kolejne. Życzę Ci udanej końcówki tygodnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mam nadzieję że i w lutym dodam jakiś kolor :) Kojarzę tą sukienkę i zgadzam się z tobą, pasowałaby :D Pomadki do zdjęć podkradłam siostrze ;) Ta choinka nie jest ledowa :( Chyba że nie wiem o jej właściwościach, bo jest za ładna by ją spalić, hah. Powodzenia w obowiązkach!

      Usuń
  10. jakie ładne szklaneczki z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biel jest piękna i do wszystkiego pasuje - uniwersalny kolor :)
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię czytać twoje posty z kolorami miesiąca. Biel jest bardzo uniwersalna i ślicznie wygląda.
    Zdjęcie z papierowymi kwiatami bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam
    Buziaki
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)