WŁOSY: OD ZNISZCZONYCH DO ZDROWYCH (2 lata) + aktualne produkty


Hejka kochani!
Niestety to mój ostatni weekend ferii i w poniedziałek idę już do szkoły. W sumie, to wolę już iść, bo trochę mi się nudzi, ale bez tych wszystkich sprawdzianów, które czekają mnie już na początku...
Na sarahah kilka osób pytało się mnie, czy zrobię jakiś post o włosach, więc dzisiaj z takim oto przychodzę. Moja włosowa aktualizacja na przestrzeni nieco ponad 2 lat ;) Rok temu zrobiłam post o tym, jak doprowadziłam je do takiego stanu : klik. To teraz zobaczcie, jak się zmieniły od października 2015 do stycznia 2018. 


Moim zdaniem zmiana jest ogromna, ale musiałam je praktycznie całe ściąć, dlatego właściwie od zawsze mam stałą długość.




Poniżej przedstawiam Wam produkty, które aktualnie używam. Szampon cały czas zmieniam, więc nie mam nic do polecenia, ale ta odżywka jest świetna. Zaczęłam także olejować swoje włosy, raz w tygodniu ;) (no dobra, zaczęłam w środę i jak na razie zrobiłam to raz, ale mam nadzieję, że będzie mi się chciało robić to regularnie :D)

Czy ktoś tu też miał tak zniszczone :D?
Czego używacie, co polecacie?

Buziaki, Ola
Miłego weekendu!

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Oj ja miałam i to bardzo! Na początku była ombra, po której włosy mi się wykruszyły po tym była jeszcze prostowania. Teraz już nic nie robię z włosami tylko zapuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale zmiana! :) Ty już kończysz ferie, a ja ich jeszcze nie zaczęłam. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie należe do osób, które lubią zmiany, ale nie koniecznie na sobie. Bardzo się zawsze bałam o swoje włosy i nie używałam nigdy prostownic, ani lokówek. Nigdy nie borykałam się z problemem zniszczonych włosów. Nic z nimi nie robie tylko akutalnie zapuszczam.
    Olejowanie podobno jest świetne, ale boję się, że ten olej mi nie zejdzie z włosów i będą stawiały wrażenie tłustych.
    Pozdrawiam
    Buziaki ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, Twoje włosy wyglądają w tym momencie znacznie lepiej.
    Ja właśnie zaczęłam ferie hah


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja na ferie dopiero czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś miałam piękne, długie, zdrowe i mocne wlosy, nawet gdy je pofarbowalam (oczyoczywi nie stała farbą), ale denerwowalo mnie to, że mam gęste włosy i strasznie się puszyly, musialam codziennie prostowac dlatego je scielam i jestem bardzo zadowoloma, ale chyba tęsknię za długimi...
    Twoje włosy teraz wyglądają dużo lepiej!
    Ja polecam szampon z Dove, mam po nich takie mięciutkie i pachnące włosy ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać różnicę :)
    Ja używam odżywek i jedwabiu od czasu do czasu :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam jakoś szczególnie zniszczonych, ale i tak nie umiem ich doprowadzić do ładu na stałe. Czasem są ładne, a w niektóre dni jest tzw. "szop". Prostownicy używam raz na ruski rok, z suszarki też nie korzystam. Więc nie wiem, skąd są tak osłabione i mi wypadają. Czasem jakaś odżywka, maska pomoże, ale to tyle.
    U ciebie duża zmiana :) Pamiętam cię jeszcze za tych zniszczonych, hah :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje nie są bardzo zniszczone, ostatnio nawet jestem zadowolona z ich stanu. Twoja zmiana, na wielki plus. Świetna długość i przede wszystkim są takie odżywione.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio zaczęłam testować różne odżywki do włosów, muszę tylko poczekać na efekty. Polecam Ci olejek arganowy, jest super! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za zmiana, na lepsze oczywiście! :) Ja uwielbiam maski i oleo-kremy z Biovaxu. <3 Ale wiadomo na każde włosy coś innego zadziała. :) Nie używałam produktów, które pokazałaś, ale miałam kiedyś szampon z tej serii, co Twoja odżywka. Kiedyś używałam prostownicy, ale tylko do grzywki. W końcu się poddałam i po prostu spinam ją wsuwkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz cudne gęste włosy! :) Ja o swoje też powinnam bardziej zadbać..
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Pantene uzywam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Twoje włosy przeszły wielką zmianę wyglądają bardzo dobrze <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Stan moich wlosow teraz to masakra szukam i szukam sposobow ale szczerze ? Niewiele pomaga i nie wiem czy cokolwiek juz moze :/
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O musze zaczac sama olejowac wlosy ;)

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)