FRIDAYYY


Hejka kochani!
Nienawidzę momentu, kiedy nie wiem co wstawić na bloga - tak jest tym razem. Mam dla Was kilka zdjęć, które swoją drogą mnie nie satysfakcjonują, ale mają trochę klimatu.
No, i jest koniec tygodnia, kolejny będzie bardzo pracowity, ale za chwilę ferie :) Swoją drogą, chyba w tym roku nie doczekamy się śniegu, jako, że jest ciepło jak na tą porę. Kolejny tydzień, w którym nikt nie miał czasu na wybranie się na sesję - kiedy będę miała dla Was jakieś fajne zdjęcia hah?
Dalej zbieram pytania do Q&A, zadawajcie je na sarahah(klik) (lub jak wolicie - w komentarzu). Odpowiem na wszystkie, nawet te kontrowersyjne, więc piszcie wszystko, co chcecie o mnie wiedzieć. Zapraszam na te kilka zdjęć, a ja idę odwiedzać Wasze blogi! Zawsze mam na to czas w piątek :)

po prawej mój ulubiony ostatnio kubek termiczny :)


Piszcie jak zaczęliście nowy rok!
Jeśli chodzi o mnie, to nie robiłam żadnych postanowień.

Buziaki, Ola !

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Faktycznie klimatyczne *.*
    Ja zaczęłam nowy rok chorobą, więc nie za fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Szybkiego powrotu do zdrowia kochana!

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia ;) Taki klimatyczne :)
    Jakie masz plany na ten rok?
    Jakieś postanowienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie że tak sądzisz :) + dzięki za pytania

      Usuń
  3. Śliczne, klimatyczne zdjęcia :)
    Nowy Rok rozpoczęłam bardzo pozytywnie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dziękuję <3 Ja też nowy rok zaczęłam całkiem fajnie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Też tak mam ostatnio xd Ale ładne zdjęcia :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te zdjęcie z Cotton Ballsami. <3 U mnie od poniedziałku szykuje się gorący czas kolokwiów, także początek roku zaczął się pracowicie. Nauka wzywa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo <3 Taa mnie nauka też teraz wzywa, sporo w tym tygodniu.

      Usuń
  6. Co tam jest na zdjęciach kochana bo nic nie widzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jestem ta ja i cottonballsy :D następnym razem lepsze zdjęcia, obiecuję!

      Usuń
  7. Mam taki sam kubek termiczny ❤
    Obserwuje
    My Blog | New Post

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia!: ) Mają klimat ;)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej to pierwsze zdjęcie jest super <3!
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome photos! Nice post darling, so good and interesting, love it!
    Enjoy in weekend! ♥

    New review post is on my blog. ♥
    Visit me here: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    Maleficent ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta zdjęcia ❤  
    http://blondshion.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo klimatyczne zdjęcia:).
    Postanowień noworocznych nie mam, ale za to postawiłem sobie cele, pierwszy z nich to nowy aparat (już wybrany).
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja kupiłam swój pierwszy (na razie cyfrowy) aparat pół roku temu:) pozdrawiam również :*

      Usuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia ^^ Postanowień noworocznych również nie robiłam, aczkolwiek mam jeden cel, a może nawet dwa cele ;) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Powodzenia w realizacji celów:* pozdrawiam !

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia, nie robiłam postanowień noworocznych, bo nigdy nie udaje mi się ich spełnić.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie nowy rok zaczął się pomyślnie, więc mam nadzieję, że tak pozostanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super klimat na zdjęciach z tymi cotton ball :D U mnie nowy rok zaczął się hm.. ciekawie i już na początku dał mi dużo wyzwań :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)