TOP 10 INSPIRUJĄCYCH INSTAGRAMÓW


Hejka kochani!
Ostatnia szansa - daję sobie ostatnią szansę na utrzymanie tego bloga. Pasja jest, a ostatnio pomysłów mi brakuje. Usunęłam poprzedni post, bo wiem, że chcę to dalej robić :) ! 
Dzisiaj czas na top 10 listę inspirujących instagramów. Na swojego nie mam jakiegoś sposobu prowadzenia, po prostu daję zdjęcia, które mi się podobają. Jeśli mnie jeszcze nie obserwujecie, to wpadajcie : olencjuszkaaa
Tymczasem zapraszam Was na listę :)














Co sądzicie o tych profilach?
Jak prowadzicie swoje ig?

Buziaki, Ola

Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. Znam tylko insta Zuzi, ma ciekawy styl ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak uważam, zdecydowanie się wyróżnia :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny post- sama lubię wchodzić na instagrama Pozytywnej, jej zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli będziesz miała ochotę i czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Pozytywna ma bardzo fajny sposób na obróbkę zdjęć ;)

      Usuń
  3. Niektóre z instagramy znam i są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam kilka z tych ingramów są bardo ładne. Chociaż wszystkie z nich wyglądają super!
    Mój blog!
    Mój instagram!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że znasz coś z tej listy :) Każde zdjęcia mają coś w sobie ;)

      Usuń
  5. Znam Instagrama Zuzi. :) Z racji tego, że nie mam swojego IG (zastanawiałam się, czy by nie założyć tam profilu, ale doszłam do wniosku, że nie miałabym czasu, żeby regularnie wrzucać tam piękne fotki), to rzadko tam wchodzę. Dzięki, że poleciłaś ciekawe profile, zerknę. :) Dasz radę, w końcu wpadniesz na fajne pomysły, już zrobiłaś pierwszy krok. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie trzeba na ig wrzucać nic regularnie :) Załóż, może Ci się spodoba ;) Wydaje mi się, że odzyskałam wenę więc będzie dobrze :D Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  6. Znam kilka z tych instagramow :) Ja swojego nie prowadze jakos sCzegolnie wrzucam zdjecia ktore podobaja mi sie najbardziej.
    Moj instagram @cheeky332
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :) Już zajrzałam na twojego i zaobserwowałam :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o instagrama to moim ulubionym jest profil JEMERCED. Jessica jest cudowna osoba i śledzę ją na youtubie, blogu i innych social mediach. Ma świetne wyczucie estetyki, a każde zdjęcie jest idealnie dopasowane.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o niej dużo dobrego, rzeczywiście ma pięknego instagrama :D

      Usuń
  8. Kornelia jest mega ❤
    Nie znałam wielu, z tych które podałaś, będę musiała nadrobić zaległości, gdy znajdę więcej czasu (a na instagramie zawsze znajdę)
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jej kanał jest świetny :D Zobacz, może coś Ci się spodoba. Buziaki!

      Usuń
  9. Mało kiedy zaglądam na instagram, nie znam tych profili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie każdy musi przecież regularnie przeglądać ig ;)

      Usuń
  10. Wolę bardziej podróżnicze konta + te vintage (np. doyoutravel czy jacimariresmith). Większości z tych akurat nie kojarzę ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tylko instagram Zuzi i tyle. Ale spodobało mi się kilka z tych tutaj pokazanych :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia ma świetne poczucie stylu ;) Piękne fotografie i montaż filmów...

      Usuń
  12. Mój Insta totalnie zawalony jest kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe propozycje :)
    Sam nie używam instagramu. Z bloga nie rezygnuj. Pomysły w końcu same przyjdą:)
    Pozdrawiam cieplutko!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że tak sądzisz. Nie każdy przecież musi mieć ig ;) Z bloga na peeewno nie zrezygnuję, przynajmniej na razie ! Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Nie no foch będzie... :(
    Mój instagram się nie pojawił :( Co ty sobie myślisz,że możesz o mnie nie napisać? XD
    Nie no ciekawe profile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg Daria przepraszam, specjalnie zrobię posta o twoim instagramie i zinterpretuję każde zdjęcie, bo twój ig zasługuje na osobny wpis. Jest mega wyjątkowy XD

      Usuń
  15. Ciekawe profile, sama osobiście przeglądam profil ady i zuzi.
    Buziaki ♥
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja obserwuję większość typowych fotograficznych :)

    https://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)