ZIMA, KTÓREJ NIE MA | MIX ZIMOWYCH INSPIRACJI


Hejka kochani!
Dzisiaj mam dla Was mix inspiracji z pinteresta, dot. zimy. Niestety u mnie nie wygląda jak na zdjęciach, jest tylko mroźnie. No, ale trudno, czekam na wiosnę.
Byliście wczoraj na wośpie? Bo ja siedziałam od  8 do 20, nawet załapałam się w telewizji, heh. Co prawda jako tło, ale jakoś :D W sumie to zaczęłam dzisiaj ferie i mam nadzieję trochę bardziej ogarnąć bloga. Mam kilka fajnych zdjęć, z którymi mam problem z przesłaniem, ale może w końcu się uda i je tu zobaczycie. Tym czasem zapraszam na inspiracje :)






Braliście udział w WOŚP?
Kto też zaczął ferie?


Piszcie co u Was!
Buziaki, Ola

Udostępnij ten post

36 komentarzy :

  1. Zazdroszczę, że masz już ferie, ja już bardzo na nie czekam jednak moje zaczynają się dopiero w lutym. :/ Wybrałaś bardzo fajne zdjęcia, super post.:D

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ja tak miałam w tamtym roku,a teraz pierwsza :D
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  2. Piękne inspirację, chciałabym, żeby taka zima królowała u nas, a jak na razie tylko mróz i chlapa :( Super post! :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą pogodą to dokładnie jak mówisz :( U mnie spadło dzisiaj dosłownie troszkę śniegu, a już miałam nadzieję.. :D Dziękuję! Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Inspiracje piękne <3 Ja się mega cieszę, że mam ferie nareście odpocznę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Nooo ja też, już nie mogłam doczekać się ferii :) Choć nie mam na nie szczególnych planów.

      Usuń
  4. Świetny mix, ja mam ferie dopiero za dwa tygodnie.
    Wyrazy współczucia dla mnie, haha ❤
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Moje województwo w tym roku najwcześniej, w poprzednim najpóźniej ;) Powodzenia w szkole i pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  5. Świetny mix, też zaczęłam ferie, jutro ma u mnie padać śnieg ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Piątka :D U mnie spało go trochę i padał przez jakieś... 15 minut?

      Usuń
  6. Renifer, sarenka i lampki led- moje klimaty. :) Spodobały mi się beżowe paznokcie z dwoma brokatowymi. :) U mnie dzisiaj rano poprószył lekko śnieżek. Niestety nie mam ferii i muszę się uczyć na zaliczenia. Życzę Ci udanego wypoczynku i żeby udało Ci się w końcu przesłać zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też :) Uwielbiam takie zdjęcia i sama mam trochę takich dekoracji w pokoju. U mnie dzisiaj padało przez jakieś 15 minut i praktycznie wszystko zdążyło już stopnieć :D Dziękuję i wzajemnie! Zdjęć jeszcze nie mam :P

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się że tak sądzisz :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Akurat w tym tygodniu jest dosyć zimno, u mnie nawet spadł śnieg i wcale się z tego powodu nie cieszę. Takie zdjęcia wyglądają klimatycznie, ale jak akurat o wiele bardziej kocham lato, ciepło i słońce, dlatego zimę najchętniej usunęłabym z kalendarza ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym chciała mieć śnieg, no ale jak kto woli. Ja również wolę lato i wiosnę, ale skoro jest już zima, to niech trochę przypomina tą na zdjęciach?

      Usuń
  9. rewelacyjne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Na pintereście wszystko pięknie wygląda :D

      Usuń
  10. Kocham patrzec na takie zdjecia ! U mnie jednak takze mrozno :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa.. szkoda, że zima nie wygląda tak jak na zdjęciach :( Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Zazdroszczę ferii, ja jestem na razie strasznie zabiegana, a ferie mam ostatnia. Dziś u mnie spadło akurat trochę śniegu (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tamtym roku miałam ostatnio ferie, dlatego cieszę się na razie wolnością ;) U mnie dzisiaj trochę, ale przez 15 minut i praktycznie nie ma już po nim śladu...

      Usuń
  12. Cudowne inspiracje, mega zimowe! <3
    Też mam teraz ferie, a śniegu jak nie było tak nie ma niestety.
    Oby do wiosny!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że tak sądzisz <3 Nooo oby do wiosny :) !!

      Usuń
  13. Bardzo fajne zdjęcia :)
    U mnie na szczęście teraz już śnieg za oknem :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja w tym roku coś czuję, że go się nie doczekam :P

      Usuń
  14. Nie było, nie było - a dziś przyszła! I to jeszcze jak, u mnie zaspy po pas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie? Dalej zimno, a śniegu brak. No dobra, popadało dziś 15 min, ale nic z tego :D

      Usuń
  15. hej :)
    U mnie wczoraj właśnie spadł śnieg i jest naprawdę pięknie <3 Jeżeli chodzi o wośp to byłam i dostałam serduszka :) Było naprawdę fajnie :P a inspiracje są cudowne :) Napatrzeć się nie mogę :)

    ZAPRASZAM DO MNIE ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to zazdroszczę śnieguuu :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam!

      Usuń
  16. Cudowne inspiracje, aż zatęskniłam za prawdziwą zimą.
    chttps://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! U mnie właśnie popadało trochę śniegu. Ciekawe jak długo utrzyma się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zazdroszczę śniegu, u mnie pustki praktycznie :D

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)