Aktualna PIELĘGNACJA WŁOSÓW | #4 WŁOSY

 Cześć kochani!
Dzisiaj wszyscy zaczęliśmy wiosnę i pewnie wszyscy będą o tym pisać :) Przyszedł czas na kolejny post o tematyce włosów. Zapraszam do zobaczenia produktów których aktualnie używam.


SZAMPON
GLISS KUR - Głęboki połysk i intensywna regeneracja
Był post o tych szamponach. Cała seria szamponów z tej serii jest jak dla mnie niezwykle udana i rewelacyjnie sprawdza się na moich włosach, ponieważ po nim są lśniące i mam bardziej miękkie końcówki. Te szampony z czystym sumieniem mogę polecić wszystkim.


ODŻYWKA
Garnier Fructis - Aktywator bujności
Ja uważam, że po umyciu włosów trzeba jeszcze coś na nie nałożyć. Tę odżywkę stosuję na moich włosach już od ponad 4 miesięcy, a została mi jeszcze około połowa - jest naprawdę wydajna. A jak się sprawdza? Świetnie. Rano dzięki niej moje włosy wyglądają znacznie lepiej - są świeże i połyskują. Również polecam ją, choć niektórym może przetłuszczać włosy.


RĘCZNIK
Do włosów przeznaczyłam ręcznik z bardzo delikatnej tkaniny, ''misiowatej'', przez co jest on bardzo przyjemny do włosów. Taki ręcznik w kilku kolorach i rozmiarach do kupienia w Decatlonie.

SZCZOTKA
I tutaj nie zaskoczę - niezaprzeczalnie miłośnikiem prawie wszystkich dziewczyn jest teengle teezer. Uwielbiam rozczesywać nim włosy.

A oto mój aktualny stan włosów:
 
 
 Używacie któryś z tych produktów?
 

Udostępnij ten post

44 komentarze :

  1. Szampon używam :) Mam podobne włosy :) Moje się strasznie puszą.

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Teengle teezer, hmm... chyba w końcu muszę zainwestować. :) Moje włosy też puszą się i wykręcając :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje również naturalnie się wykręcają, dlatego wiąże je na noc w różne sploty.

      Usuń
  3. Nie miałam tego szamponu, ani odżywki, ale chętnie kupie odżywkę. Mam suche włosy, więc nie martwię się o przetłuszczenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywkę jak najbardziej polecam, świetnie, że będzie dobra na twoje włosy.

      Usuń
  4. Ja właśnie musze znaleźć jakąś dobrą szczotkę, może w końcu teengle teezer...

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST więc zapraszam :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, bardzo lubi je także wiele dziewczyn.

      Usuń
  5. Glis Kur uwielbiam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam sobie ostatnio jeden z tej serii szamponów, ale ten złoty ♥ Będę teraz testować nową maskę. Obcięłam ostatnio dobre 10 cm i chciałbym je zachować w dobrej kondycji.
    Bardzo fajny post i czekam na więcej z tej serii ;)
    Pozdrawiam ciepluto :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś złoty i był równie dobry, choć z czasem zaczął przetłuszczać mi włosy.

      Usuń
  7. Musze zaopatrzyć się w taki ręcznik.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że powinnaś stosować pielęgnację Curly Girl. Czyli mycie włosów odżywką i czesanie ich jedynie na mokro. wtedy loczki będą piękniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam o takiej pielęgnacji, zobaczę później!

      Usuń
  9. Ja też dbam o pielęgnację włosów i czekam na dostawę ze szczotką teengle,mam nadzieję że zdziała cuda:) Olejowanie pomaga na suche włosy, polecam :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kupić sobie jakieś fajne olejki - koniecznie :)

      Usuń
  10. Używałam kiedyś Gliss Kur i oczywiścię Tangle Teezer. :)

    Pozdrawiam i Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam tangle teezer i jak dla mnie jest obłędny! Obserwuję, świetny blog :)

    Zapraszam vile rose, dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie nie aż tak świetny, ale naprawdę dobry. Dzięki!

      Usuń
  12. Masz śliczne grube włosy. Ja również używam tangle teezer, ale nie moim zdaniem nie jest to szczotka aż tak bardzo warta polecenia, mam inną, a niedługo pojawi się nowy post z nią w roli głównej, dlatego zapraszam, może tobie również przypadnie do gustu.
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam grubych włosów, są one naprawdę cieniutkie, ale ostatnio mi się trochę zagęściły, co widać po grubości warkocza. No cóż, przynajmniej dobrze, że wyglądają na grube :)

      Usuń
  13. uwielbiam czytać takie posty o pielęgnacji, świetny blog, obserwuję ;)

    https://werciakwercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię te szampony, a odżywki z tej firmy również fajnie się sprawdzają. Twoje włosy chyba dość mocno się puszą, jak tak patrzę na zdjęcia, ale masz tak gęste, że rozróżnić nie mogę :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napuszone, nie gęste, choć odkąd bardziej je pielęgnuję ich objętość znacznie się zwiększyła - widać to po warkoczu :) Tak tak, moje włosy straaaaasznie się puszą :)

      Usuń
  15. Wow Ola nie zła pielęgnacja włosów !
    Jestem pod wrażeniem twego ręcznika jest na prawdę bardzo cool :D

    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ręcznik jest naprawdę kul, Dario!

      Usuń
  16. Zaciekawił mnie ręcznik, jakoś wcześniej na to nie patrzyłam ;o

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam tylko tej szczotki ale chyba przestanę bo włosy szybciej mi się niszczą :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Gliss Kur to całkiem dobry szampon, osobiście używałam złotego :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wyobrażam sobie rozczesywać włosów po umyciu inną szczotką niż TT :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje włosy są w bardzo dobrym stanie :)
    Najważniejsze jest używać odpowiednich produktów do włosów i rezygnować z ciepła (suszarki, prostownice)
    Myślę, że taki ręcznik by u mnie sprawił naelektryzowanie, ale taka moja uroda :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, moje włosy byłyby już znaczenie dłuższe gdybym zrezygnowała z prostownicy!

      Usuń
  21. Ola, pokazałaś ciekawe propozycje pielęgnacji włosów :) też lubię GK!:)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta szczotka jest zdecydowanie najlepsza :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  23. Tangle teezer bardzo lubię, chociaż średnio rozumiem ten cały fenomen :P.
    Gliss Kur rządzi.
    Pozdrawiam,
    Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś innego. Dla mnie TT naprawdę fajne.

      Usuń
  24. Ta szczotka to ukojenie dla włosów :D Ja też mam! A co do pielęgnacji to cały czas walczę z tym żeby się nie przesuszały ale odkąd odeszłam do narturalnych szamponów z receptury Babci Agafii ich stan się baaardzo poprawił :) Już chyba nigdy nie wrócę do tych Garnierów itd :) Ale każdy ma inne włosy, jak coś to świetna dla włosów jest regeneracja naturalnymi szamponami ;) Polecam Babcię Agafii gdybyś kiedyś chciała spróbować czegoś innego i fajny pościk.

    Zapraszam do mnie

    https://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak znajdują się osoby, którym ta szczotka się nie sprawdza. Na pewno rozejrzę się za tymi kosmetykami do włosów ponieważ lubię naturalne kosmetyki.

      Usuń
  25. TT to dla moich włosów wielkie zło. Szarpie końcówki, wykruszają się. Szampon z gliss kura miałam i mogę go serdecznie polecić bo spełnia swoje zadanie tzn dobrze oczyszcza włosy ze wszystkich zabrudzeń. Widzę że masz włosy z tendencją do kręcenia się. Używałaś może kiedyś gluta z siemienia lnianego? Wydaje mi się że rozczesujesz włosy, a loków się nie czeszę. Przez co masz taki puch na głowie.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do szczotki TT nie mam większych zastrzeżeń. Tak, moje włosy mają tendencję do kręcenia (i puszenia) się. Tego produktu nie miałam okazji używać ani nigdy o nim nie słyszałam. Tak, czeszę włosy bardzo często, więc puch jest jak najbardziej tym spowodowany. Jednak ja sama nie wiem jaki mam dokładnie rodzaj włosów bo codziennie wiąże je w sploty aby były regularne fale/delikatne loki.

      Usuń
  26. Miałam jeden szampon z Gliss Kur i mówię stanowcze "NIE", totalnie się u mnie nie sprawdził, totalne dno że tak powiem :D Szczotka wygląda ciekawie, ostatnio rozważam zakup podobnej :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)