Jak staram się promować bloga? #Pytanka



 Cześć kochani!
Tym razem do LBA zanominowała mnie Karolina ( blog - klik ). Jesteście ciekawi moich odpowiedzi ? Zapraszam :)



Dlaczego założyłaś bloga?
By zaciekawić i dzielić się z innymi cząstką mojego życia !

Co sądzisz o osobach, które tworzą design same?
Uważam, że jest na naprawdę cenna umiejętność grzebania w html oraz odpowiedniego używania kodów CSS. 

Jak starasz się promować bloga?
Chyba jak większość bloggerów, odwiedzam swoje ulubione i poznaję nowe blogi, gdzie komentuję posty. Z tym, że czytam je tak, jak chciałabym, aby czytano moje :)

Co myślisz o obs=obs, kom=kom?
uważam, że takie komentarze i propozycje nie są nic warte, a blogów właścicieli takich komentarzy nie odwiedzam.

Ulubiony film?
Zrobiłam post o ulubionych filmach: Ulubione filmy + tłusty czwartek

Wolisz gry komputerowe, czy planszowe? Jakie?
Ogólnie to rzadko wybieram tego typu rozrywkę, ale myślę, że jak już to planszowe: Biznes po Europejsku, 5 sekund.

Bajki Disneya czy Dreamworks?
Obie mają świetne bajki, kocham je!

Miałaś lub masz pamiętnik?
Miałam kilka :)

Twoja ulubiona książka?
Jestem leniem = nie czytam

Jakie masz social media?
Facebook i INSTAGRAM (klik)

Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Kulkowy basen!!!

Okej, więc to tyle z pytań. Nie nominuję nikogo :)
Idzie wiosna, więc niedługo pojawi się na moim blogu dużo więcej zdjęć.
Widzimy się za kilka dni, a ja idę oglądać Ukrtytą prawdę :D !
zapraszam na mojego Instagrama - klik


Udostępnij ten post

52 komentarze :

  1. Fajne odpowiedzi ;). Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jak byłam mała lubiłam taki basen z piłeczkami :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to było super uczucie zatapiać się i nurkować w basenie pełnym plastikowych kulek! (i pewnie jest nadal :D )

      Usuń
  3. też wolę planszówki ;) jest przy tym więcej frajdy ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również staram się czytać z uwagą i chciałabym aby inni tak czytali u mnie. :-) Co do obs/obs... nie podoba mi się to.
    Jeśli ktoś chce mnie obserwować to bardzo mi miło, bloga odwiedzę, ale będę obserwować jeśli mnie zainteresuje. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, jestem tego samego zdania. A pomimo tego, że pod miejscem na komentarz wyraźnie napisałam, że nie wymieniam się obserwacjami, często dostaję takie propozycje :/
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Ja uwielbiam czytać książki i właśnie jak mam lenia i nic mi się nie chce robić, to po nie sięgam ;) Pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odpowiedzi , dzieki nim można troszke blizej cię poznać ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać, ale nie mam na to czasu. Mam takie samo zdanie o obs=obs jak ty, jeśli blog mi się podoba to zaobserwuje, a nie dlatego, że ktoś zaobserwował mnie.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie. A często jeśli ktoś zaobserwuje mnie a ja go nie, to przestaje mnie obserwować:/

      Usuń
  8. Przejrzałam Chyba z 10 Postów na Twoim blogu. ŚWIETNY BLOG! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉



    Jakbyś miała czas to zapraszam rownież do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uważam że robienie desingów samemu to super umiejętność :) chciałabym dobrze znać się na tych wszystkich kodach, na razie można powiedzieć że mam poziom podstawowy :D Basen z kulkami jej! wskoczyłabym do niego nawet teraz :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też na podstawowym, choć zawsze może być lepiej :) basen kulkowy kocham!

      Usuń
  10. Och kulkowe baseny! Czasami mam ochotę cofnąć się w czasie i znów móc bawić się w nich jak dziecko. :D

    Pozdrawiam,
    ModnaXL- mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Ale przecież nie trzeba być dzieckiem by móc bawić się w kulkach haha !

      Usuń
  11. Piąteczka! Też ze mnie taki leń, że w ogóle nie czytam, haha :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kulkowy basen to było coś! Kochałam to hahaha. świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Również miałam kilka pamiętników, i podobnie również ze mnie jest leniuszek bo mało czytam:) shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie, że jeszcze ktoś pisze takie posty jak LBA!
    obserwuję :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Też miałam kiedyś pamiętnik ;)
    Insta zaobserwowane ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że odpowiadasz na pytania ;) To zdecydowanie zbliża Cię do nas, do czytelników.
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie na:
    http://morebeautifullife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. hahah też dobrze wspominam zabawe w basenach wypełnionych kulkami <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nadal mam pamiętnik, ale rzadko w nim piszę. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też mam za soba kilka pamietników :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  20. We wszystkich pytaniach oprócz czytania(ja uwielbiam) się zgadzamy :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne odpowiedzi. :D W ogóle cały blog jest świetny!
    Będę wpadać częściej. Oczywiście obserwuję. ;)
    No i zapraszam na naszego bloga-KLIK.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się z tobą zgodzić, że komentarze za komentarze nie są nic warte, bo sama korzystam z takiej formy 'promocji' mojego bloga i dzięki temu trafia na niego wielu nowych, wartościowych ludzi, którzy wyrażają prawdziwą opinię, a nie kopiuj wklej. Natomiast jeżeli chodzi o obserwację to uważam, że to jest bezsensowne :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami jak widzę te kulkowe baseny to mam ochotę do nich wskoczyć (wieczne dziecko ze mnie) :D Też uważam, że komentarze obs/obs, kom/kom są nic nie warte :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja miałam jeden pamiętnik i nadal leży gdzieś na dnie szafki, kiedyś sobie usiądę i przeczytam o moich "problemach" w wieku 9 lat :D Jeżeli chodzi o bajki, to ja zdecydowanie wolę te z Disneya :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne odpowiedzi , lubię czytać odp na LBA , ponieważ dużo można dowiedzieć się o autorce bloga :) Czytanie książek to super sprawa , warto spróbować , kiedyś też tego nie lubiłam , ale z czasem się " nawróciłam " haha :D

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne odpowiedzi! Lubię takie posty :*
    Zapraszam:MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna forma wpisu, Lubię czytać takie pytania i odpowiedzi. Można lepiej poznać autorkę bloga, na który się wchodzi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe odpowiedzi. Moim zdaniem kom za kom nie ma sensu, ale obs za obs już tak, bo gdy chce się podjąć jakąś współpracę to firmy niestety patrzą na ilość.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo lubię gry planszowe :) Zwłaszcza takie bardziej zaawansowane, gdzie jest jakaś fabuła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne odpowiedzi. Jednak ja uwielbiam planszówki i książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja zawsze na bloga robię wszystko sama;)

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba najgorsze co może być to bawienie się w kom za kom - jest to kompletnie niemiarodajne i daje fałszywych czytelników, a nie takich prawdziwych .... :)

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)