Mam przyjaciół wśród bloggerów? || Q&A MARZEC




 Cześć kochani! Dzisiaj odpowiem na Wasze pytania, które zadawaliście mi w poprzednich postach. Na nie które z nich już odpowiadałam, więc nie wszystkie zadane się tu pojawiły.
Niedługo pojawi się także Q&A z pytaniami od moich przyjaciółek, będzie ciekawie !
Pytań jest 24, więc zapraszam do czytania.


1. Jaki masz znak zodiaku?
Waga

2. Jesteś tolerancyjną osobą?
Zazwyczaj

3. Czy lubisz zmiany?
Kocham! Ciągle zmieniam coś w pokoju, tapetę na telefonie i coś w sobie!

4. Film czy serial?
 Film
5. Co stawiasz na pierwszym miejscu: odrabianie lekcji czy blogowanie?
A z tym to różnie, bo czasem jedno a czasem drugie zostawiam na ostatnią chwilę z powodu braku czasu.
6. Co sprawia Ci największą radość/przyjemność?
Odpowiedź banalna, ale tak jest naprawdę - blogowanie :)

7. Jakie masz plany po gimnazjum?
Liceum o profilu matematyczno-ficzycznym.


8. Co Cię inspiruje? Skąd czerpiesz inspiracje na bloga?
Głównie to z życia codziennego

9. Jaki jest twój ulubiony bloger?
 DUSIIIAK - klik

10. Czy cieszysz się z powodu, że zlikwidowali gimnazja?
Jest mi to szczerze mówiąc obojętne, bo szkołę i tak skończę normalnie (aktualnie jestem w 2 klasie gimnazjum)

11. Zrobisz DIY wielkanocne?
Myślę, że tak. Piszcie, czy chcielibyście :)

12. Jaki jest twój ulubiony smak frugo?
Kiedyś bardzo lubiłam te napoje, ale teraz frugo piję zdecydowanie mniej. Ulubiony? Chyba czarny.

13. Czy chciałabyś coś w sobie zmienić?
Popracować nad asertywnością.
14.  Jeśli mogłabyś przefarbować włosy na jakiś szalony kolor, to na jaki byś się zdecydowała? 
Chciałabym spróbować z niebieskimi :) Ciekawie by było!

15. Twój ulubiony lakier do paznokci?
Żelowe z Sally Hansen (kiedyś będzie post o mojej kolekcji)



16. Masz jakąś satysfakcję ze swojego bloga?
Tak, ponieważ cały czas mam nowy komentarz, nowego czytelnika. Uwielbiam czytać opinie innych na temat tego, co pokazałam w poście.

17. Masz jakiś przyjaciół wśród bloggerów?
Tak, a nawet chodzę z nimi do klasy :) Darunia, klik Oliwia, klik

18. Jak prowadzenie bloga wpływa na twoje życie?
Przez prowadzenie bloga stałam się chyba bardziej zorganizowana, ponieważ muszę podzielić swój czas na naukę, bloga i czas wolny. Dodatkowo, wiele rzeczy które robię w życiu codziennym, wiąże z nowym postem na blogu.

19. Wolałabyś dostać milion złotych czy być sławną blogerką?
Sławną blogerką.

20. Jakie posty najbardziej lubisz czytać, a jakie pisać?
Czytać - DIY, grwm, haule
Pisać - haule, Q&A, kosmetyczne

21. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Matematyka.

22. Jakie seriale oglądasz?
Tylko i wyłącznie 19+

23. Kiedy dodałaś pierwszy post i o czym był?
15 faktów o mnie - ach stare czasy ;D

24. Jaka jest twoja ulubiona sieciówka? 
Chyba chodzi o sklep, więc jest to merlin
 
 
Jak odpowiedzielibyście na te pytania :) ?
Zajrzyj na pasek u góry - odświeżyłam go!
MÓJ INSTAGRAM - KLIK

Udostępnij ten post

43 komentarze :

  1. Matematyka- od zawsze była moją zgrozą, jak jeszcze chodziłam do szkoły :D a blog wbrew pozorom innych ludzi, to ciężki kawałek chleba. Organizacja jest tu bardzo ważna, jak i systematyczność i samodyscyplina, świetne odpowiedzi :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie. Jeśli nie jest się systematycznym traci się czytelników, co zniechęca do dalszej pracy, dlatego organizacja jest bardzo ważna :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Super, że odpowiedziałaś na moje pytania!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że rozwiałam twoje wątpliwości :)

      Usuń
  3. Ciekawe odpowiedzi! Masz śliczny uśmiech, ale pokaż więcej siebie następnym razem ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę chciałam dodać jeszcze chociaż jakieś jedno zdjęcie, jednak niestety nie miałam czasu na zrobienie sesji :(( Następnym razem postaram się dodać więcej :)

      Usuń
    2. + na blogu twarzy nie pokazuję :)

      Usuń
  4. Chyba poznałam pierwszą osobę, które lubi matematykę. Pomimo, że jestem z niej dobra, to jej nie lubię, aczkolwiek chciałabym wybrać się do liceum o kierunku architektonicznym, gdzie jednak trzeba się wykazać znajomością w tej dziedzinie. Eh...

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, wybierając coś musisz także często z czegoś zrezygnować :)

      Usuń
  5. Ja tez jestem wagą :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi, twój blog z każdą kolejną zmianą staje się tylko lepszy :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe pytania :)
    Jak to jest mieć przyjaciół bloggerów? Nie kłócicie się w sprawie pisania postów, które jedno z Was napisało wcześniej? (Chodzi mi o podkradanie pomysłów)
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęło się od tego, że jedna z naszej czwórki zaczęła prowadzić, później doszła reszta:) Teraz bloga najbardziej prowadzę bloga ja i Daria, czasem tak jest, że wpadniemy na ten sam pomysł (a często nawet tytuł)! Na szczęście jesteśmy na tyle kreatywne, że specjalnie nie podkradamy pomysłów. Więc nie, nie kłócimy się raczej w sprawie bloga :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
    2. Super to odpisałaś zgadzam się z tobą w zupełności :*

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z matematyką nigdy sobie nie radziłam i do teraz nie radzę ledwo wychodze na 3 , ale się staram aby było lepiej :) Świetny post jak zawsze kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy jest dobry w jakiejś dziedzinie :)
      Dziękuję, cieszy mnie, że lubisz moje post ;)

      Usuń
  10. Matematykę w trzeciej klasie lubiłam teraz jakoś tak nie za bardzo :) Również oglądam 19+ :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze jak czytam że czyimś ulubionym przedmiotem jest matematyka to mało nie zbieram zębów z podłogi XDD
    To super że masz w swoim otoczeniu osoby, które też blogują :)
    Pozdrawiam♥
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało kto lubi ten przedmiot, ale jednak kilka takich osób się znajdzie :)
      Tak, a zwłaszcza z Darią mamy wspólne tematy :)

      Usuń
  12. Też lubię zmiany :)

    https://emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie że masz wśród znajomych bloggerów.;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, genialny post, aż szkoda było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też bym chciała spróbować z niebieskimi włosami! :D Tak jak ty czerpię inspirację z życia codziennego :) Chyba jesteśmy trochę podobne :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe :)
      Fajnie, że mamy kilka cech wspólnych.

      Usuń
  16. Podziwiam Cię za to, że po gimnazjum bierzesz profil matematyczno-fizyczny :) Ja to jestem humanistą niestety :(
    obserwuję :*
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu niestety? Ten kierunek wybiera przecież dużo osób :)

      Usuń
  17. Ja już niedługo muszę wybierać liceum, bo jestem w 3 klasie gimnazjum. Chyba najbardziej interesuje mnie klasa o profilu społeczno-prawnym. Fajne odpowiedzi na pytania :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Matma w podstawówce i gimnazjum była czymś co kochałam, w liceum wszystko się zmieniło a szkoda. Mat-fiz po gimnazjum? Wow, ja bym sobie nie dała tam rady :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię oglądać i pisać haule. :) Życzę powodzenia na profilu matematyczno-fizycznym. Na pewno jest trudny. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe fakty, kilka mam podobnych :)
    Ola w niebieskich włosach? No, no chętnie bym Cię w takich zobaczyła.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha sama jestem ciekawa, ale jak dla mnie to nie potrzebny wydatek, ponieważ i tak w takich włosach do szkoły chodzić bym nie mogła. Druga sprawa, to kwestia zniszczenia włosów :)

      Usuń
  21. Trzymam kciuki za twoje plany po gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne pytania i odpowiedzi. Jestem trochę starsza a mimo wszystko lubię oglądać 19+. Powodzenia w blogowaniu i dostaniu się do wymarzonej klasy i liceum. :)
    Obserwuję :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  23. ja i matematyka nie lubiłyśmy się za młodu:D

    OdpowiedzUsuń
  24. mi blogowanie też sprawia wielką przyjemność :D Tylu cudownych ludzi juz poznałam przez te wpisy i komenatrze, ze masakra! :D
    Super wpis
    ps ja i matematyka to jak dwie oddzielne planety xd :D podziwiam wiec :D
    pozdrawiamy!: 0
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno musi być ciekawie mieć tylu bloggerów w klasie ;) http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)