TOP 5 | KOGO OGLĄDAM NA YOUTUBIE? #4


Hejka kochani!
Witajcie w sobotę, niestety wczoraj nie udało mi się nic wstawić. Nie będę już marudzić, że dawno nie było sesji, bo nie wiem, kiedy się pojawi. Wczoraj zaczęłam ferie, kto też? Piszcie :)
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną top 5 listą ulubionych youtuberów. Poprzednie części: 1,2,3


Nie wiem czy wiecie, ale uwielbiam oglądać horrory, czytać i oglądać filmy paranormalne. Na tym kanale znajdziecie mnóstwo takich materiałów, pewnie większość z Was go kojarzy.


Seria ''Ciumkaj loczki'' - uwielbiam, na pewno jak i wielu z Was! 


Ta youtuberka również porusza tematy paranormalne, i trafiłam na jej kanał przez film dot. egzorcyzmów Emily Rose.


Podoba mi się jej sposób wypowiadania się i jest jedną z nielicznych youtuberów, których lubię ''gadne'' filmy.


5. WAKSY
Ten kanał powstał stosunkowo niedawno, ale bardzo spodobały mi się ich produkcje. Szkolne życie przedstawione w humorystyczny, ale jak dla mnie czasem przesadzony sposób.


To na tyle z tego postu!
Wpadajcie na SARAHAH i INSTAGRAM
Oglądacie kogoś z tej listy?

Miłego weekendu Ci życzę!
Buziaki, Ola


Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Ja również oglądam kilka z tych kanałów, w ostatnim czasie bardzo polubiłam filmy Here's Alex. Podoba mi się sposób w jaki się wypowiada i postrzega świat. Jeśli chodzi o resztę to o wszystkich z nich słyszałam i na pewno oglądałam chodź jeden film. :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, tak samo sądzę o Alex! Jest świetna :) Pozdrawiam Cię!

      Usuń
  2. Nie oglądam nikogo z wymienionych osób, ale bardzo lubię kanały zagraniczne np. Kelsey Simone, Sage Tullis, Caspar Lee.
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie oglądam kanałów zagranicznych, ewentualnie Sara beauty corner :)

      Usuń
  3. Kojarzę tylko Naruciaka, ale już od długiego czasu go nie oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci szczerze, że ostatnio pomijam niektóre jego filmy.

      Usuń
  4. O kurczę, ja nikogo z nich nie oglądam :D U mnie głównie makijażowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat nikogo z tych nie oglądam.
    W sumie ogólnie rzadko oglądam Youtuberów.

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam nikogo :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tej w niebieskich włosach nie trawie totalnie jest okropna i ma filmika jak dla debili, przepraszam ale to tylko moja opinia i nie chce aby ktos z jej fanów brał ja pod uwagę :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem, wbrew pozorom jest dość mądra i wartościowa :)

      Usuń
  8. Oglądam prawie wszystkich z wymienionych youtuberów. Uwielbiam kanały typu ''Straszne historie na faktach'', czy ''Strach się bać''. Wiele osób uważa Nanami za niemądrą osobę, ale jak dla mnie ma dużo wartości do przekazania.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu to widzę, że nie jestem sama jeśli chodzi o oglądanie tego typu filmików :) Nanami uważam za wartościową osobę :)

      Usuń
  9. Naruciaka oraz Waksy (obejrzałam nawet kilka odcinków) kojarzę. :) Ale nie śledzę ich na bieżąco. Ogólnie ostatnio mam coraz mniej czasu na takie przyjemności jak YouTube.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo często nie oglądam wszystkich filmów danego youtubera, którego subskrybuje :)

      Usuń
  10. Nie znam nikogo z tej piątki, nie interesuje mnie też taka tematyka, jaką porusza część z tych youtuberów ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzę tylko Naruciaka lecz nie oglądam jego filmików! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat tych YouTuberów nie oglądam :)

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)