KOLOR MIESIĄCA: ZIELONY | MOJE INSPIRACJE


Hejka kochani!
Dzisiaj w końcu pierwszy post w tym miesiącu. Myślę, że na pewno nie jest to ostatni raz kiedy dodaję posta z opóźnieniem, ale chyba powody są wiadome. Ale nie będę narzekała dziś na szkołę, a mam dzisiaj dla Was post z moimi inspiracjami, tym razem w kolorze zielonym.
 Jako, że ta seria jak najbardziej się tutaj przyjęła, to zostaje i jak wcześniej założyłam - te posty będą pojawiać się na początku każdego miesiąca. Zapraszam na dzisiejsze inspiracje, mam nadzieję, że Wam się spodobają :) 
Jest tu ktoś kto już czeka na promocję w Rossmanie za 6 dni? Napiszcie co chcecie kupić :) Chętnie poczytam ;)
















Jaki ma być następny kolor?

Życzę wszystkim powodzenia w tym tygodniu!

Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. Zielony to jeden z moich ulubionych kolorów 💓

    Jeśli chodzi o promocję w Rossmanie to ostatnio wpadło mi sporo pieniążków, więc mam zamiar zaszaleć. Myślałam nad korektorem z gąbeczką z Maybelline, pudrem ryżowym albo bananowym z Wibo, bazy pod makijaż z AA, trio do konturowania i kilka pomadek również z AA, nowa mascara z L'Oreala, kolejne opkowanie przeźroczystego błyszczyka z Lovely i bronzer Milky Brown, też Lovely. Mam nadzieję, że uda mi się złapać też kilka ładnych róży💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony to jeden z najradośniejszych kolorów :) Łoł twoja lista zakupów jest dość spora, ja miałam podobną w kwietniowej promocji, teraz kupię tylko kilka rzeczy :)

      Usuń
  2. Zielony - mój ulubiony kolor :D
    Słodki kociak :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój nie, ale lubię fotografować naturę :) Kociak nie mój :)

      Usuń
  3. Zieleń to kolor natury, także uwielbiam <333 Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tego powodu musiał pojawić się w jednym z postów z tej serii :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda, lubię świeżość tego koloru :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiciuś się nawet z oczami wpasował ;), mój ma żółte. Może taki następny kolor, albo musztardowy? Ja popatrzę na pudry, bronzery i nowości z Lovely i Wibo ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie zwróciłam uwagi na jego oczy, szczerze mówiąc :D
      Żółtego za bardzo nie lubię, ale może kiedyś i on się pojawi :) Powodzenia w zakupach!

      Usuń
  6. Super inspiracje przygotowałaś. :) Kiciuś jest słodki, a te jego hipnotyzujące oczka... <3 Fajnie, że tym optymistycznym kolorem zaczęłaś październik. Ja dalej czekam na bordo. :) Może pojawi się w następnym miesiącu? Któż to wie? Tylko Ty. :D Dzięki, ja Tobie również życzę powodzenia w tym tygodniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ci się podobają :) Ja również zielony uważam za taki świeży i optymistyczny kolor, dlatego nie mogło zabraknąć go w te ponure dni :) Bordowy będzie na pewno! Na 99% w przyszłym miesiącu o ile znów nie zmienię zdania :) Dzięki :D Jutro już czwartek <3

      Usuń
    2. Super, czekam z niecierpliwością na bordowy. Wiem, że kiedyś się pojawi. :)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia! A jaki słodki kociak :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie lubię kotów, ale lubię robić im zdjęcia :) Fajnie wychodzą :D

      Usuń
  8. Świetne inspiracje, zielony kolor jest śliczny.
    Na promocje w Rossmanie to już czekam :)

    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie mam nic zielonego w pokoju prócz kwiatków, ale lubię ten kolor za świeżość :)) Co do tej promocji w Rossmanie to nie mam na nią wielkich planów :)

      Usuń
  9. Zielony zawsze uspokaja :)
    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne inspiracje, bardzo ladne zdjecia, śliczny kotek :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne inspiracje :) Kolor zielony jest bardzo uspokajający :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czekam na promocję :D! Mam kilka rzeczy do kupienia, super zdjęcia lubię tą serie
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ostatnio łapię opóźnienia przez studia. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wiele innych osób nie może się zorganizować :) Jednak ja się staram jakoś wszystko ogarnąć ;) Dzięki!

      Usuń
  14. Fajne inspiracje :D Kocham zieleń ^^
    I ten kociak na zdjęciu! :3
    Co do promocji to wyczekuję ale w sumie nie wiem co chcę zakupić...chyba pomadki :D
    Pozdrawiam

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony to bardzo żywy kolor i za to go lubię, choć nie jest moim ulubionym ;) Ja pomadkę kupię tylko jedną, jestem tego pewna, bo mało kiedy maluję usta ;)

      Usuń
  15. Świetny blog!! *.*
    zapraszam w wolnej chwili do nas
    **KLIK**

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet są malinki :)
    Przypomniały mi one o lecie.
    Piękne, zielone zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, są malinki i mam ich pełno w ogródku :D Dziękuję!

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)