Co planuję kupić na promocji w Rossmanie -49% ?


Hejka kochani! 
Witam Was w sobotę! W dniach 10-19 października, jak większość wie, będzie promocja w Rossmanie -49 % na wszystkie kosmetyki. Z tego względu postanowiłam przygotować post, w którym przedstawię Wam, co planuję kupić. Na poprzedniej promocji moja lista była znacznie bardziej obszerna, ale tym razem nie potrzebuję już tylu rzeczy. Zapraszam do czytania, niedługo sesja na blogu, a w czwartek mam zamiar zabrać się za zrobienie zdjęć do -myślę- że fajnego posta ;)


1. Tusz lovely Pump up

Chcę ją kupić z tego względu, że tak dużo osób ją poleca. Używacie jej? Bo z tego co widziałam na blogach i youtubie to jest świetny.


2. Zestaw K'lips w odcieniu neutral beauty 

Prawie nie maluję ust, ale ten odcień bardzo mi odpowiada :)


3. Odżywka do paznokci i lakiery

Na pewno kupię 1-2 lakiery, bo fajnie mieć coś nowego na paznokciach ;) Nie obejdzie się bez odżywki, bo aktualnie nie mam żadnej. Swoją drogą polecam tą poniżej.


4. Odżywka do ust Alterra

Jak pisałam w tym poście, praktycznie nic nie robię z ustami, ale podobno ta z Alterry świetnie sprawdza się także jako odżywka do rzęs. Chętnie to przetestuję - chcielibyście zobaczyć efekty?

Zdjęcia nie są mojego autorstwa, pochodzą z google grafika.

To tyle z rzeczy, które w tej promocji znajdą się w moim koszyku. Na pewno jeszcze coś dokupię poza tymi rzeczami, bo nie da się inaczej haha :D

Jak tam szkoła? Piszcie co wy planujecie kupić!

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Ja też czytałam wiele dobrego na temat tej pomadki z Alterry i teraz używam jej do pielęgnacji ust. Chyba nie odważę się na nałożenie jej na rzęsy, ale chętnie zobaczyłabym efekty, jeśli Ty chcesz się tego podjąć (chyba, że źle zrozumiałam i też zamierzasz używać jej tylko do ust). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu by nie spróbować nałożyć pomadki na rzęsy, przecież nie ma tam nic takiego co mogłoby im zaszkodzić, wręcz przeciwnie. Tak, myślę że podejmę się tego, zrobię zdjęcie przed i po jakimś czasie użytkowanie :)

      Usuń
    2. Pewnie, że nie zaszkodzi, ale po prostu jakoś jeszcze nie jestem przekonana do tego pomysłu. Myślę, że to po prostu kwestia przyzwyczajenia i tego, że utarło się, że pomadek zwykle nie stosuje się jako odżywki do rzęs. :D Super, że planujesz podjąć się tego, jestem ciekawa efektów. :)

      Usuń
  2. Te zestaw naprawdę fajnie się prezentuje :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki też jest! Mam już jeden :) Kupię drugi i myślę, że na tym poprzestanę ;)

      Usuń
  3. Pomadkę z Alterry na pewno kupię, bo właśnie mi się kończy ;) Planuję jeszcze jakiś tusz do rzęs i korektor, ale raczej nie poszaleję ;) Zastanawiam się jeszcze nad zestawem K-Lips ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, okaże się jak u mnie sprawdzi się ta pomadka :) Ja też tym razem nie szaleję, wszystko mam, a poza tym nie lubię mieć dużo kosmetyków.

      Usuń
  4. O a ja nie wiedziałam o tej promocji nawet :D
    Też czytałam dużo dobrych opinii i tym tuszu :)


    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już wiesz haha :D Napisz później co ciekawego kupiłaś jeśli się wybierasz ;) Tuszu jestem ciekawa, ale dla mnie będzie to pewnie ''tusz jak tusz'' :D

      Usuń
  5. Muszę koniecznie zrobić sobie rozpiskę co kupić! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja, chociaż zrobiłam tę listę to i tak pewnie kupię coś dodatkowo :D

      Usuń
  6. NA tą promocję to już czekam :)
    Bardzo polecam też tusz, tylko trzeba precyzyjnie i szybko malować nim rzęsy bo szybko wysycha i łatwo ubrudzić sobie nim powiekę.
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wskazówkę, mam nadzieję, że będzie fajny, chociaż i tak wg mnie będzie tuszem jak każdy inny heh :D

      Usuń
  7. Oo także będę polować na te rzeczy, plus jeszcze paletkę do konturowania i cieni. Trochę się boję, że będzie dzicz jak w kwietniu i nie zdążę.
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się pójdzie pierwszego dnia, to na pewno wszystko upolujesz :))

      Usuń
  8. Jeju przez szkołę i te zabiegqnie nawet nie wiedziałam o tej promocji kurczę ! Dzięki ! K'lipca to cos co kocham więc mam nadzieję ze to złapie :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah no ja wiedziałam od początku października :D ooo na pewno będzie dzicz przy tych pomadkach :D

      Usuń
  9. Używam ten tusz i jest całkiem fajny :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam zamiar kupić tą pomadkę ;). A tusz jest w sumie ok, fajnie wydłuża, ale potem jakoś tak czuć go na rzęsach i przez to rzadziej go używam.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dużo osób chce te pomadki, będzie dzicz hahah :D Zobaczymy co w moim przypadku będzie z tym tuszem.

      Usuń
  11. Musze się wybrać, ale jeszcze nie wiem co kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ogarnąć czego nam brakuje i spisać potrzebne rzeczy ;)

      Usuń
  12. Ja już nie mogę wysiedzieć, tak bardzo cieszę się, że w końcu zrobię jakieś porządne zakupy kosmetyczne. Zdecydowanie muszę się zaopatrzyć w k'lips z lovely, są świetne!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak bardzo nie cieszę się na zakupy, po prostu brakuje mi kilku rzeczy :D

      Usuń
  13. Tusz jak na swoją oryginalną cenę super, ale mi się bardzo szybko skończył, polecam kupić co najmniej 2 przy takiej okazji :D.
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę, ale nie wiem od razu kupić 2, bo nigdy go nie miałam :D

      Usuń
  14. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze sobie nie zaplanowałam dokładnie co chciałabym kupić, ale jest masa rzeczy, których potrzebuję :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)