HAUL: PROMOCJE ROSSMAN -49%


Hejka kochani!
Dzisiaj 2 część postu związanego z tegoroczną promocją w Rossmanie, pokażę Wam co takiego kupiłam. Rzeczy jest naprawdę malutko, czego nie można powiedzieć o poprzednim haulu, gdzie zaszalałam :D (klik)  Zawsze na promocjach idę w pierwszy dzień, żeby kupić wszystko czego potrzebuję. Co mnie zdziwiło, to to, że półki z zestawami z Lovely k'lips były pełne :D



No to napierw pomadki z Lovely. Ta różowa jest mojej siostry, a neutral beauty moja. Na końcu macie pokazane na naszych ustach, jak wyglądają.





Kolejną rzeczą jest lakier, którego kolor bardzo mi się spodobał i zdecydowanie będzie fajny na jesień ;)



Następnie coś, czego zupełnie nie oczekiwałam, że kupię - eyeliner. Kupiłam go ze względu na to, że jest w pisaku.



I na koniec tusz do rzęs, który wszyscy tak dobrze znają. Ciekawe jak sprawdzi się u mnie :)



I to koniec moich krótkich zakupów, koniecznie pochwalcie się co Wam udało się kupić! Wiem, że promocja jest dopiero od dzisiaj, ale na pewno ktoś się już wybrał ;)

Idę ogarniać lekcje, a Wam życzę miłego tygonia.
Buziaki, Ola

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Ja w końcu kupiłam tylko puder, lakier i pomadkę z Alterry, ale nw czy nie wrócić się po jaką matową pomadkę ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w rękach tą pomadkę z alterry, ale stwierdziłam, że i tak nie będę jej używać, znam siebie :D jak po matową pomadkę to może VIBO million dollar lips? Podobno są świetne ;)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nic nie kupiłam, niestety zbyt późno wróciłam do domu i nie miałam czasu na wyjście :/
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajny i dobrze zrobiony post, bardzo miło się czytało :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku nie szalałam, aż tak na przecenach :) Kupiłam tylko puder bananowy i zestaw do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też mało w tej promocji kupiłam, choć dzisiaj wybrałam sir jeszcze po podkład z maybelline affinitone :) ja nie maluje brwi, ale było wiele kuszących zestawów właśnie :D

      Usuń
  5. Fajne zakupy poczyniłaś. Takie optymalne, nie za duże i nie za małe. :D Kolorki pomadek na Waszych ustach świetnie się prezentują. :) Szary lakier to dobry wybór, będzie pasował do wielu stylizacji oraz dobrze wyglądał w połączeniu z innymi kolorami. :) Nie planuję wzięcia udziału w tej promocji, bo mam wszystko, czego mi potrzeba, ale zobaczymy jak wszystko się potoczy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam tyko to, co było mi potrzebne, no może z wyjątkiem tego eyelinera, bo w sumie w kreskach z domu wyszłam raz haha a wychodzi na to, że to już mój 3 :D no właśnie ten lakier kupiłam z myślą o jesieni i planuję użyć go na urodziny :) jak nie masz co kupić to nie kupuj, ale jak wejdziesz do Rossmanna to rzeczy same wpadną ci do koszyka haha :P

      Usuń
    2. Wiem i dlatego też nie wchodzę do środka, mimo, że praktycznie codziennie koło niego przechodzę. :D Trzeba ćwiczyć silną wolę! ;)

      Usuń
  6. Super rzeczy :) Ja do rossmana idę dopiero jutro i mam nadzieję, że nie kupię połowy sklepu :D
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hoho no dobra, w takim razie podziel się na swoim blogu co takiego kupiłaś !

      Usuń
  7. Jeszcze nie byłam na promocji, ale wybieram się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadki Lovely prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również kupiłam te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie kosmetyczki pełne ale chyba skorzystam z okazji i kupię podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dzisiaj dokupiłam jeszcze podkład o chyba na tym już zostanę :)

      Usuń
  11. Ja rossmana nie odwiedziłam, ale myślałam nad kupnem pomadek z lovely :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas co dzień serdecznie polecam ci neutral beauty, a same pomadki super się nakłada i są trwałe :)

      Usuń
  12. Piękne stonowane kolorki pomadek <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam ze ten mojej siostry nie jest stonowany, a bardzo wyrazisty :D

      Usuń
  13. Super kosmetyki :) Bardzo lubię ten tusz do rzęs
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)