Halloween? JESIENNE INSPIRACJE


Hejka kochani!
Wczoraj post i dzisiaj post? Tak :) Jakoś dzisiaj po szkole mnie ''natchnęło'' i postanowiłam także dzisiaj coś tu wstawić. Powróciła mi wena, mam zaplanowane kiedy chcę zrobić zdjęcia na przyszłe posty, a przede wszystkim, co chcę w nich zawrzeć. Mam nadzieję, że moja produktywność tutaj Wam się spodoba!

 
Trochę na temat Halloween.
Czy obchodzę to święto? Nie. Oglądam horrory, także te oparte na faktach, dokumentalne - o opętaniach, egzorcyzmach itp. Boję się, że świętując Halloween mogę narazić się na pewne zdarzenia i na pewno tej nocy nie będę spała spokojnie, nie raz się przebudzę. Nie wiem czy tylko mi w nocy zwykłe przedmioty w pokoju takie jak krzesło, przypominają człowieka itp. ?? Fragmenty z artykułów w internecie o tym święcie, dzięki którym wolę trzymać się od niego z daleka:

''Zabawy odwołujące się do sił duchowych, często demonicznych, są niebezpieczne''

 ''Uczestnicząc w obrzędach przebierańców nieświadomie czy też dla zabawy bierzemy udział w praktykach poświęconych szatanowi''

A wy co o tym sądzicie? Obchodzicie Halloween?
Zapraszam na inspiracje. Ostatnio Wam się spodobały, więc pomyślałam, że czasem będą się tu pojawiać.





Szkoda, że taka jesień trwała w tym roku tylko kilka dnii, teraz nic, tylko czekać na święta! Też tak sądzicie? Źródło zdjęć - pinterest. 

Zadawajcie pytania na SARAHAH
Piszcie czy obchodzicie i co sądzicie o Halloween!
Buziaki, Ola

Udostępnij ten post

42 komentarze :

  1. Piękne inspiracje <3 ja ostatnio zrobiłam hallowenową dynię i posadziłam wrzosy. Jesień ma swój urok :) obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Post!! Obserwuje<3
    https://blondshion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracje bardzo fajne :) Ja mam dosyć Halloween na długie lata co przeżyłam w ,,Domu Strachu'' jest nie do zapomnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! haha no ja bym chciała wybrać się do tego we Wrocławiu, ale za rok, bo od 16 lat :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja lubię Halloween, zazwyczaj wtedy mogę się spotkać ze znajomymi na jedzenie, film i spacer i jakoś nie potrafię porównać nawet dzieci zbierających słodycze z jakimiś egzorcyzmami.
    Uważam, że każdy ma swoje zdanie i sumienie i w sumie to każdego indywidualny pogląd :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Ja po prostu boję się nocy z 31 na 1 listopada, to święto trochę mnie przeraża, nie wiem co zrobię jak obudzę się dziś między 2 a 3 :D Pewnie, każdy może sądzić co chce!

      Usuń
  5. Cudowne, jesienne inspiracje ! Ja też nie obchodzę Halloween, w tamtym roku obejrzałam kilka horrorów z przyjaciółkami ale w tym roku nic nie planuję.
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Kilka w horrorów w jeden dzień? Łoł :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Bardzo fajne inspiracje :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne inspiracje :)
    Ja również nie obchodzę halloween, ale czego się tu bać? :D Mi żadna ciemność ani krzesła nie przeszkadzają, hah.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      No, ja się boję zazwyczaj po każdym horrorze, a i tak je oglądam, hah. W nocy jestem bardzo kreatywna i zwykłe rzeczy przybierają jakieś dziwne kształty, może i jestem trochę dziwna :D !

      Usuń
  8. Ja Halloween obchodzę, bo bardzo lubię charakteryzację i DIY, a to święto inspiruje do działania :) Ja się nie boję obchodzić Halloween. Traktuję to jako zabawę, nie sądzę, żeby to miało źle na mnie wpłynąć. Oczywiście każdy ma swoje zdanie i szanuję to :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że na to święto można porobić ciekawe ozdoby! Same makijaże-charakteryzacje to musi być ciekawe :)

      Usuń
  9. Jesień, jesień... szkoda, że taka wietrzna :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no dokładnie :( Wiatr jest najgorszy - robi szope na głowie :D

      Usuń
  10. Świetne inspiracje szkoda że nie ma niestety pogody by zrobić takie piękne zdjęcia bo przynajmniej u mnie ciągle
    Pada
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są moje zdjęcia (pinterest). U mnie niestety też taka pogoda :( Deszczowo i wietrznie.

      Usuń
  11. Cudowny post <3 Na razie u mnie jest okropna jesień :(

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja miałam kilka fajnych dni tej jesieni, a reszta to totalna porażka.

      Usuń
  12. Nie obchodzę ;). Super mixy zdjęć.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie obchodzę Halloween. Fajne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, to nie jest to w Polsce tak popularne ;) Dziękuję!!

      Usuń
  14. Chciałabym spędzić Halloween w amerykańskim stylu- wielki bal na sali, z ponczem, czerwonymi kubeczkami, kapelą itp ;) Ale bardziej się boję, że jak będę oglądała horrory o opętaniu to wtedy może mi się coś stać.

    ZAPRASZAM NA NOWY POST :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka impreza musi być mega fajna! Widzę że na temat horrorów dokumentalnych mamy podobne spostrzeżenia ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam takie inspirujące obrazki! Jesień wygląda pięknie na zdjęciach!♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, czasem będą się u mnie pojawiać! Jesień na zdjęciach piękna, a rzeczywistość niestety inna.

      Usuń
  16. Bardzo ładne inspiracje :). Nie obchodzę Halloween, nie chodzę po domach ani nic z tych rzeczy. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarujące inspiracje. :) Super, że wstawiłaś nowy post. :) Zgadzam się z Tobą, szkoda, że obecnie jesień nie jest taka jak na zdjęciach. Ciągle wieje i leje. :( Nie obchodzę Halloween, ale lubię pooglądać sobie gadżety/ dekoracje z nim związane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No, jakoś tak się złożyło, że się wyrobiłam :)
      Pogoda to zło :(

      Usuń
  18. Świetne inspiracje, cudne obrazki.
    Ja jako typowego ,,Halloween'' nie obchodzę, ponieważ chodzenie po domach i proszenie o cukierki jest moim zdaniem trochę słabe. Przebieranie się, oglądanie horrorów, zabawa to jest fajne :)
    Coraz więcej ludzi w Polsce obchodzi już halloween.
    Ja na noc też nie oglądam horrorów, bo przedmioty codziennego użytku, tak jak tobie przypominają mi ludzi :/
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Również nie ogarniam tego całego chodzenia po domach zbierając cukierki. W sumie niby nic złego, ale jednak świętowanie tego święta. Mi czasem nawet nie po horrorach widzę postacie w zwykłych rzeczach, hah :D

      Usuń
  19. wspaniałe inspiracje! :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne inspiracje, uwielbiam oglądać takie klimatyczne zdjęcia, szczególnie jesienne;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja na początku nie byłam przekonana do wstawiania na bloga inspiracji, ale tak dużo osób to lubi więc pomyślałam, czemu nie? :)

      Usuń
  21. Jeżeli chodzi o Halloween to święto bardzo mi się podoba i chciałabym kiedyś przeżyć je za granicą bo na filmach wygląda to super <3! Bardzo przyjemne inspiracje

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)