SZKOŁA, ZDJĘCIA, BLOG


Hejka kochani!
Mam dzisiaj dla Was kolejny luźny post ze zdjęciami. Tak bardzo nie miałam pomysłu na jakikolwiek tytuł, więc wyszło jak wyszło i napisałam po prostu o czym tu napiszę, hah! Tak, dzisiaj się trochę rozwinę, bo rzadko kiedy piszę coś dłużej niż krótki wstęp.
Tak więc szkoła - na pewno nie zdziwię Was poruszając ten temat, ale jest on tak oklepany, że nie będę mówić o nim długo. W ostatnim czasie swoje ''podróże'' po innych blogach musiałam bardzo ograniczyć, bo nie mam na to czasu. Posty też rzadziej się pojawiają, a w tym miesiącu to już w ogóle nie mogę się zorganizować. Czy tylko ja tak mam? Ale zdecydowanie nie przestanę go prowadzić bo wiem, że już po tygodniu by mi tego brakowało :) W dodatku uciążliwe jest to, że co raz szybciej robi się ciemno. Nikt tego nie zmieni, ale na pewno nie tylko mi utrudnia to prowadzenie bloga, jeśli wracam ze szkoły o 15/16. Piszcie co tam u Was, ja zaraz biorę się za historię. Zapraszam na zdjęcia, które niestety są niedoświetlone.










Zapraszam na SARAHAH, na pytania odpowiem w jednym z postów!

Buziaki, Ola

Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. Zdjęcia prześliczne, a co do organizacji...Może to jesień tak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie jestem zbyt zadowolona, że teraz szybciej robi się ciemno, bo zwykle późno kończę zajęcia i zanim jestem w domu jest już właśnie ciemno i za bardzo nic się nie chce robić. :D Z tą organizacją czasu może nie jest u mnie najgorzej, ale mogło by być lepiej. Muszę się wziąć za siebie. :) Fajne zdjęcia. Podobają mi się Twoje jeansy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo ja strasznie nie lubię niedoświetlonych zdjęć, a nie mam dobrego programu do ich obróbki. U mnie najgorzej też nie jest, bo jednak jestem w miarę regularna i nie mam większych przerw. Dziękuję!

      Usuń
  3. Ajj, kocham twój uśmiech :D
    Ja jakoś nigdy nie mam z organizacją większych problemów. Zawsze potrafię sobie wszystko rozplanować.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć :D Mi w tym roku dochodzą testy :/

      Usuń
  4. Przy dobrej organizacji na wszystko da się znaleźć czas, chociaż wiadomo, że szkoła dość ogranicza nasze wolne chwile. Jesień bez sweterków to nie jesień, sama mogłabym w nich chodzic teraz codziennie :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne, że wszystko da się ogarnąć :) Sweterki są super!

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia, uroczy sweterek.
    Też wracam do domu koło 15/16 :/ ciemno robi się już koło godziny 17 :/
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!
      Dzisiaj to cały dzień jest ciemno, pada i wieje :/

      Usuń
  6. Czasami trudno wsystko ze soba pogodzic a cos o tym wem ale u mnie jeszcze dochodzi praca :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam coraz mniej czasu na odwiedzanie innych blogów, a także na pisanie postów... O zdjęciach już nie wspomnę, wracam do domu a tu już ciemno ;/ Życzę i Tobie i sobie więcej czasu i wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :/ To niestety skutkuje opadaniem statystyk :/ Dziękuję, też tego tobie i sobie życzę!

      Usuń
  8. Właśnie się zastanawiam jak będą wyglądać moje sesje po zmianie czasu :D
    Wolę raczej na nie chodzić wieczorem zawsze, ale teraz będę musiała się przerzucić :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, u mnie marnie :D Ewentualnie będę miała czas po szkole :) Wieczorne sesje latem były dla mnie najlepsze <3

      Usuń
  9. Mnie niestety nauka też bardzo ogranicza wolny czas. :/
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Seterek bardzo ładny :)
    Teraz po zmianie czasu, to w ogóle będzie szybko zapadał zmrok.
    Zdjęcia śliczne;).
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Dzisiaj u mnie cały dzień ciemno :o :/

      Usuń
  11. To prawda, bardzo ciężko jest pogodzic prowadzenie bloga z codziennymi obowiazkami..

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale trzeba jakoś wszystko pogodzić :)

      Usuń
  12. Ja wracam w podobnych godzinach do domu ze szkoły, ale na szczęście jest to mój ostatni rok. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną jeszcze całe liceum i skończenie gimnazjum i wcale mi się do tego nie śpieszy :)

      Usuń
  13. Ślicznie wyglądasz! Cudowny sweterek ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny sweterek :)

    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)