Miesiąc w zdjęciach - PAŹDZIERNIK MIX


Hejka kochani!
Zapraszam Was dzisiaj na mixa zdjęć z miesiąca. Pewnie jest to ostatni post w tym miesiącu, tak, w październiku nie było dużo wpisów, ale mam nadzieję, że w listopadzie będzie lepiej tym bardziej, że planuję kolejny maraton postów, ale jeszcze nie wiem do końca, czy ze wszystkim się wyrobię :) Mam na jutro trochę roboty, jeśli chodzi o szkołę, więc wstawiam tego posta i idę brać się do roboty :) Miłego tygodnia!


 jeeesień

 nowe

 Kiedy pójdziesz się myć i zostawisz otwarty pokój...

 pyycha

 pięknee

 może kiedyś uda mi się zrobić piękne zdjęcia księżyca? 

 super klimat

 szczery uśmiech

 happy birthday to me!

ulubiony smak

 tradycyjnie, liściowo

 taki sobie

 i znowu liście

móój słooodziak

 i kolejne liście :D Tylko szkoda, że mokre

 kolejny escape room czeka

 zdjęcie nieba zawsze i wszędzie

 nowe profilowe na G+

 kiedy robisz pracę na informatykę..

 wciął się, zepsuł kadr :D

deszcz czasem spoko

PAŹDZIERNIK W LICZBACH

 Łączna ilość wyświetleń: 6 186
Dzień z największą ilością wyświetleń: 15 październik
 Najpopularniejszy post: GARAŻE
Łączna liczba komentarzy: 236


Zadawajcie pytania na SARAHAH - klik
wkrótce post z odpowiedziami na te pytania!


A jak Wam minął październik?

Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. super podsumowanie w liczbach, podoba mi się taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :) Mi ten miesiąc minął zdecydowanie za szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Październik był dla mnie pracowity i nie sądzę, żeby minął mi szybko.

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! Lubię takie mixy z miesiąca.
    Masz fajniutkiego pieska:)
    Jabłko-arbuz? Jak dla mnie najgorszy smak;p. Może dlatego, że nie lubię arbuzów.
    Zdjęcie nieba 5/5. Pięknie :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jak wiesz, co miesiąc pojawia się taki post :)
      Pies nazywa się Riczi :) Ten smak jest dla mnie najlepszy i nie ogarniam jak można nie lubić arbuzów :P

      Usuń
  4. Jak zawsze śliczne zdjęcia :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalne fotki :D Ahh ta jesień :/
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Fajnie że tak uważasz :) No, jesień niestety... ale święta co raz bliżej, co nie?

      Usuń
  6. Masz świetnego psa!
    Fajne zdjęcia :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jego dostojność na zdjęciach haha jakkolwiek to brzmi :D
      Dzięki!

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten smak tymbarka narobiłaś mi smaka , twój pies to słodziak 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, też bym sobie teraz go wypiła :) Takk, Riczi to słodziak mój kochany :D

      Usuń
  9. Gratuluję statystyk. :) Cieszę się, że pojawiły się kolorowe liście. :) Paznokcie super, Jakich lakierów użyłaś?
    Róże piękne. <3 Lubię taki klimat jak na zdjęciu "super klimat". :D Przyjemnie roztaczające się światło. :) Nie próbowałam Tymbarku o tym smaku. Projekt zaproszenia genialny! Bardzo mi się podoba. <3 Nie przepadam za deszczowymi dniami, ale zdjęcie wyszło ekstra. :) U mnie w październiku przeważało czytanie literatury na zajęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta.. te kolorowe liście to przez kilka dni były, a dzisiejszy dzień to totalna porażka. Aż boję się myśleć co będzie jutro rano gdy będę wybierać się do szkoły :D Lakiery z Rossmanna - Hypoallergenic ''long lasting nail enamel'' i na to lakier z drobinkami z miss sporty w odcieniu 02 :)
      Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju lampki w pokoju, klimat jest cudny <3 Za to zaproszenie z informatyki poleciała 5 :D

      Usuń
    2. Jest baardzo zimno, co chwilę pada i mocno wieje. Mam nadzieję, że jutro rano będzie w miarę spokojnie, bo też mam zajęcia na rano i muszę dojść na przystanek. Co prawda daleko nie mam, ale trochę strach iść w takim wietrze.
      Dzięki, ten lakier z drobinkami mi się spodobał. :) To w takim razie mamy coś wspólnego- zamiłowanie do lampek. <3 Gratuluję zasłużonej piąteczki. :)

      Usuń
  10. Róże są genialne <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie wyglądały na parapecie, niestety muszę je już wyrzucić :D

      Usuń
  11. Ładne zdjęcia :) Niebo z jednego, to cudo!
    Nie przesadzaj :D Dziewięć postów w miesiącu?! Ja czasem dodaję tylko trzy, haha, zresztą nie tylko ja ;)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To zdjęcie nieba również bardzo mi się podoba <3
      Tak, dla mnie to mało, jak dodaję co 2-3 :D Wiem, że dużo osób dodaje właśnie po 3,4, ale jakoś dla mnie to zdecydowanie zbyt mało ;)

      Usuń
  12. Świetny post ;) Najbardziej lubię jablko wiśnię :D Arbuz raczej średnio mi podszedł hah ;d I bardzo podoba mi się pomysł z takim podsumowaniem miesiąca ;))

    Pozdrawiam

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jabłko-wiśnia też spoko, ale dla mnie arbuz zdecydowanie wygrywa :) też lubię taką formę podsumowania miesiąca, dlatego dodaję te posty co miesiąc ;)

      Usuń
  13. Śliczne paznokcie! Ja kilka dni temu znalazłam pieska, który jest bardzo podobny do twojego! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale to nie moje naturalne, a tipsy :)
      Ojoj pieski to takie słodziaki <3

      Usuń
  14. Ale kochany piesek! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz ślicznie, piękne zdjęcia.
    Uwielbiam tego tymbarka ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć! Dziękuję!
      Tymbark najlepszy :) <3

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)