[3] Q&A - pytania i odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Dzisiaj kolejna część pytań! Myślę, że takie posty fajnie się czyta, są luźne i można się w nich dużo dowiedzieć o autorze. Dodając, że przyjemnie mi się je pisze. Zapraszam oczywiście do zostawienia komentarza ;) 

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr pictures quotes

Post standardowo składa się z 15 pytań.

1. Masz swój ulubiony kolor?
Jak każdy, jeden kolor lubię bardziej, a drugi mniej. Bardzo lubię kolor miętowy, szary, biały i fiołkowy.

2.  Masz jakieś fobie?
Mam klaustrofobię oraz mizofonię. Klaustrofobię chyba każdy zna. Strach przed małymi i ciasnymi pomieszczeniami. Mizofonia? Nadwrażliwość na niektóre dźwięki. W moim przypadku mlaskanie i chrupanie.

3. Wolisz spędzać wolny czas z rodziną czy z przyjaciółmi?
Zależy. Czasem z rodziną, czasem z przyjaciółmi.

4. Co chciałabyś dostać na urodziny?
Jest wiele rzeczy, których na pewno nie zrealizuję za jednym razem. Chciałabym dostać aparat, nowy komputer i pojechać na jakąś ciepłą wyspę.

5. Co chciałabyś w sobie zmienić?
Zbyt dużo mówię. Po mimo tego, że staram się to ograniczyć, rzadko mi się to udaje.

6. Chciałabyś mieć kiedyś tatuaż?
Pewnie! Jednak musi być on mały. Najlepiej na nadgarstku lub na plecach.


7. Najgorszy przedmiot w szkole?
Niemiecki!

8. Co zazwyczaj jesz na śniadanie? 
Płatki z mlekiem, jednak czasem nie jestem tak leniwa i przygotowuję sobie coś bardziej kreatywnego ;)

9. Co inspiruje Cię w pisaniu bloga?
Wiele rzeczy. Zwykle pomysły na posty trafiają się spontanicznie.

10. Jakiem muzyki słuchasz?
Słucham tego, co wpadnie mi w ucho. Pop? Rap? Wszystko co mi się spodoba. Nie zwracam wtedy uwagi na wykonawców.

11. Czy kiedykolwiek miałaś chłopaka?
Tak, w piątej klasie.. przez pół dnia, więc to się nie liczy ;)

12. Lubisz pływać?
Ogólnie tak, ale nie lubię chodzić na basen w szkole. W naszym mieście basen zakryty jest nudny, więc rzadko do niego chodzę tak o. Ostatni raz tak po prostu byłam jakieś 3 lata temu? Coś koło tego.

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr pictures quotes

13. O czym myślisz pisząc tego posta?
Głównie o napisaniu go, ale również o tym, że muszę wreszcie zmyć lakier z paznokci.

14. Co masz teraz na sobie?
Luźną koszulkę z sinsay i krótkie spodenki - prawie jak w pidżamie!

15. Ulubiony aktor/aktorka?
Nie znam imion i nazwisk. Po prostu oglądam to co fajne. Lubię taką jedną aktorkę z filmu ''Dorwać byłą'' tak, jest bardzo fajna ;)

Dobra dobra, koniec pytanek ;) Teraz mała informacja. Więc moja przyjaciółka Daria, dwa dni temu założyła bloga. Moim zdaniem naprawdę świetnie zaczyna! ;) Zapraszam do odwiedzania jej bloga : KLIK.
Ma naprawdę wiele pomysłów na posty, więc śmiało wchodźcie i czytajcie często pojawiające się posty ;)

Comment under
Follow on your right
*podawajcie linki do blogów! Chętnie zajrzę ;)*

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi;) Też lubię kolor miętowy.
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi. Ja również mam mizofonię, a najbardziej wrażliwa jestem na chrapanie, obgryzanie paznokci i drapanie ;)
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bym chciała mieć mały tatuaż na ręce ♡♡
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Można co nieco się o Tobie z odpowiedzi dowiedzieć. Co do tatuażu, ja planuję osobiście całe rękawy. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  5. siedziałam na studiach z koleżanką z mizofonią :D myślałam, że ją zabiję:D na większość dźwięków się wściekała!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chcę duużo tatuaży *_*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)