SUMMER Q&A! |6K WYŚWIETLEŃ! | SUMMER TIME [3]

Kochani, prawie zleciał jak woda ten pierwszy tydzień wakacji. Po mimo tego, że tek szybko przeminął, bawiłam się w nim świetnie! Myślę, że Wakacyjne Q&A jest idealnym postem na wakacje, oraz mam nadzieję, że miło będzie się Wam go czytać. Może dowiecie się o mnie czegoś nowego?

 ***

Pytania brałam z różnych blogów

***

1. Jaka jest twoja ulubiona aplikacja na telefon w wakacje?
Nie mam ''tej najlepszej''. Może zacznę od tego, że rzadko wchodzę na telefon, a tym bardziej żeby coś grać. Mam telefon z microsoft 535 więc z systemem windows, a jak wiemy ich sklep jest ubogi w gry i aplikacje, jednak moją uwagę przykuła aplikacja ''Fantasia Painter'' która służy głównie do obróbki zdjęć. Aplikacja zawiera wiele filtrów i całkiem profesjonalnych efektów.

źródło : Google grafika
2. Bez czego nie ruszasz się w wakacje z domu?
Zwykle zawsze przy sobie muszę mieć telefon. Zawsze gdy z jakiegoś powodu go nie mam, mam obawy że wydarzy się coś, w czym mój telefon będzie nie zbędny.

3. Z kim najbardziej lubisz przebywać w wakacje?
Lubię ze wszystkimi. Po trochu. Często w wakacje wychodzę z przyjaciółkami i koleżankami na dwór, łazimy po mieście, chodzimy do siebie i organizujemy nocki. Oczywiście bardzo lubię wypady z rodziną.

źródło: Google grafika

4. Ulubione napoje na lato?
Na pewno w mojej ''wakacyjnej diecie'' nie może zabraknąć koktajli. Jeśli chodzi o napoje, to zdecydowanie muszą być schłodzone. Pepsi, Mirinda, Cocacola, 7 up - zdecydowanie piję je najczęściej ;) Czasem lubię wypić sobie pyszną mrożoną kawę capucino z ALDI.

źródło: Google grafika

5. Ulubione przekąski na lato?
Mogę do nich z pewnością zaliczyć babeczki z polewą lukrową, ciastka, placki z jabłkami, naleśniki i różne inne pyszności! Oczywiście jak każdy, w wakacje nie sposób nie wspomnieć o lodach. Uwielbiam rody ciasteczkowe i Oreo. A ich połączenie to ósmy cud świata.



6. Wakacje wolisz spędzać nad morzem czy w górach?
Zdecydowanie góry nie są moimi faworytami. Nie lubię chodzić, a tym bardziej po górach, zwłaszcza, że tam jest to o wiele bardziej męczące. Za to uwielbiam wakacje spędzać w wodzie. Nie wyobrażam sobie wakacji bez wody, jednak wolę spędzać czas w basenie, oraz we wszelkiego rodzaju parkach wodnych, ponieważ zawsze po wodzie morskiej moja skóra jest sucha i słona od wody, w dodatku oczy po prostu mi wypala ;)

źródło: Google grafika
7. Jak malujesz paznokcie w wakacje?
Ogólnie to rzadko maluję paznokcie jednak jak już to robię, trzeba wypiłować, nałożyć bazę, czego często nie chcę mi się zrobić. Paznokcie zwykle maluję na delikatne i pastelowe kolory. W roku szkolnym jest to albo odżywka, bezbarwny lub delikatny różowy/kremowy. W wakacje mogę pozwolić sobie na mocniejsze kolory, choć i tak jasne, typu ; pastelowy róż, morski, błękit; karmelowy.

źródło: Google grafika
8. Jakie fryzury nosisz najczęściej w wakacje?
Często noszę tzw. ''niechlujne koki'' , delikatne spięcia. Lubię chodzić także w rozpuszczonych. A kiedy mam czas, lubię je ciekawie posplatać, jednak zwykle nie wychodzę w tych fryzurach poza dom.

;
źródło: Google grafika

9. Co najczęściej robisz w wakacje?
Wakacje każdy spędza inaczej. Zwykle tak, jak lubi. Ja w wakacje uwielbiam robić to, na co mam ochotę. Oczywiście sytuacje nie zawsze pozwalają mi na zrobienie tego, co bardzo bym chciała. W każdym razie bardzo lubię jeździć na rowerze, malować, spotykać się z przyjaciółmi, bawić się z psem, kombinować z włosami i nowymi metodami na polepszenie ich stanu, oraz oczywiście bloggować i rozmyślać nad nowymi postami.

10. Jak często robisz zdjęcia w wakacje?
Wtedy, kiedy stwierdzę, że coś jest warte uwiecznienia. Czasem robię zdjęcia z głupoty, tak po prostu. a potem dziwię się, że mam całą zapchaną pamięć ;-;. Głównie robię zdjęcia natury i wszystkiego co mi się podoba  ^^ Ale niestety nie mam jeszcze swojego aparatu.


*** 
Na koniec chciałabym Wam bardzo podziękować za te 6 tysięcy wyświetleń! Niezmiernie cieszy mnie Wasza chęć do nowych postów i bardzo Wam za to dziękuję!

***
Czy któryś z tych odpowiedzi pasuje również do ciebie?
Podziel się w komentarzu i dodaj link do bloga!



Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. U mnie pasuje tylko odpowiedz odnośnie napojów i miejsca spędzania wakacji :>
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą jeśli chodzi o takie spędzenie wakacji. Dla mnie lipiec to spotkania z koleżankami,kuzynkami i znajomymi zaś sierpień tak bardziej częściej spędzam z rodziną. Wakacje bez wody to nie wakacje !!! Zimna cola i lody to raczej podstawa letnich dni.

    Pozdrawiam i życzę miłych wakacji
    Zapraszam do mnie
    http://teoriamalegokwiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe Q&A i bardzo fajne wybrałaś pytania ^^ Również najczęściej nie ruszam się nigdzie bez telefonu, a co do napojów to mogę zaliczyć podobne do ulubionych :) Gratuluję sześciu tysięcy wyświetleń oraz życzę ich jeszcze więcej! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego typu posty w twoim wydaniu są naprawdę świetne, jakoś fajnie mi sie je czyta.
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram robić takich postów więcej:) pozdrawiam !

      Usuń
  5. Ja też nie ruszam się nigdzie bez telefonu hahaha ;D ^^
    Lubię czytać posty typu Q&A ♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie ruszam się bez telefonu. Odpowiedz na pytanie nr. 8 dotyczy także i mnie :)
    PS: Co do Twojego pytania u mnie na blogu. Zdjęcia robię lustrzanką - Canon 1200d :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne odpowiedzi ! :D
    Tak na marginesie to w punkcie 5 masz mały błąd - rody, a nie lody :P Przepraszam z góry za tą uwagę ;)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wybrałaś pytania i ja również tez telefonu-ani rusz :D
    W wolnej chwili zapraszam do siebie,a może zostaniesz dłużej :)
    http://paulinablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacje bez lodów to nie wakacje ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodobał mi się ten Q & A, więc postanowiłam, że zrobię go na swoim blogu. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno zajrzę na twojego bloga i pewnie zaobserwuję jesli mi się spodoba ;)) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Świetne Q&A! Ja najczęściej w wakacje spotykam się ze znajomymi ;D I ogółem odpoczywam ;D
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post :D Strasznie mi się spodobał. W wakacje najczęściej wychodzę gdzieś z przyjaciółmi :) A co do odpowiedzi połowa pasuje do mnie <3
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł na post ;) Ja mam zamiar w trakcie wakacji w końcu odpocząć, popracować nad systematycznością i zająć się rozwijaniem swoich pasji :) Jednak nie zabraknie czasu na wspólne wyjścia ze znajomymi lub rodziną.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  14. też nie wychodzę bez telefonu :P bez niego to jak bez ręki :)
    naleśniki i lody to też mój must have :D ojejku, uwielbiam ciasteczkowe *.* ale tylko wtedy gdy mają duże kawałki ciastka :D
    a ja w kokach się źle czuję, mój kształt twarzy nie jest do nich odpowiedni, więc wybieram wszystkie fryzury oprócz nich :P
    życzę dalszych sukcesów ♥
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)