SUMMER MUST HAVE | 2016 | SUMMER TIME [2]

Witam wszystkich bardzo serdecznie! Jest mi niezmiernie miło, że podobają Wam się moje wakacyjne posty. No więc dziś mam dla Was kolejny ;) Przygotowałam dziś dla Was SUMMER MUST HAVE, czyli co zawsze muszę mieć na wakacje. Zapraszam !


Postanowiłam, że podzielę to na takie kategorie. Zwykle na innych blogach inne bloggerki pokazują tonę ciuchów, jednak ja nie interesuję się tak modą, po prostu w wakacje lubię ubierać się luźno, tzn. krótkie spodenki + koszulka + trampki, ale w każdym razie zapraszam.

W każde wakacje muszę mieć trampki i baletki. To jest mój standardowy zestaw, jeśli chodzi o buty. Bez nich wakacje są dziwne, bo zawsze je mam.

Baleriny - zwykłe, czarne z małą kokardą
najzwyklejsze, zwykle pasują do wszystkiego


Trampki - zwykle ciemne, aktualnie grafitowe. Są one wygodne i również pasują do każdej stylizacji.

Krótkie spodenki ''do latania'' + luźna koszulka to idealna ''stylizacja'' na upalne dni. Nie do chodzenia na zewnątrz, tylko po domu. Często chodzę po domu także w pidżamie, polecam ;)


Pewnie z ubrań to na tyle. Jeśli chodzi o codzienne ubiory to są to zwykle świetne koszulki z Sinsay.

Teraz trochę o kosmetykach. Uwielbiam podkład z Maybelline, ponieważ idealnie maskuje niedoskonałości i ma dużą pojemność. Kupiłam go w Rossmanie w cenie 41,99 zł i bardzo go polecam.


Jeśli chodzi o maskarę, stosuję różne. Jedną z nich, niestety kończącą się mi jest maskara z AVON Big Darning. Kosztowała mnie ona 19 zł.


Lato nie może obejść się bez lodów i zimnych napojów. Uwielbiam smoothie truskawkowe. Wystarczy pokroić truskawki w kostki a następnie wymieszać je z kefirem w blenderze.

Nie lubię tak intensywnego smaku, więc przeważa jednak u mnie kefir, przez co napój ma jaśniejszy kolor.


Noi oczywiście nie może zabraknąć lodów. Uwielbiam lody wszelkiego rodzaju. Jednak najbardziej podchodzi mi smak ciasteczkowy, lub lody oreo w formie wafelka. A lody ciasteczkowe z oreo to po prostu siódme niebo! Uwielbiam!


A wy? Bez czego nie możecie obejść się w lato?


Udostępnij ten post

39 komentarzy :

  1. Rzeczy tu przedstawione są naprawde fajne na lato. :)
    Zapraszam i Pozdrawiam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogólnie jestem ogromną fanką owoców, więc praktycznie każdy mój posiłek będzie je zawierał. Kocham też wiele sportów letnich, no i oczywiście - basen ;)
    Zapraszam do mnie
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie tak jak przez cały rok nie mogę obejść się w wakacje bez wody. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście wakacji nie wyobrażam sobie bez okularów przeciwsłonecznych, koktajli i dobrej książki ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno balerin chociaż w poprzednie wakacje tak opaliłam sobie stopy że widać było przechodzone wakacje w balerinach :D

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za bardzo mily komentarz na blogu <3 czcionka poprawiona :D również obserwuje :D
    moimi must have są oczywiście owocowe zimne koktajle i lody <3 musze zaopatrzyć się w ten podkład, który masz na zdj bo mój obecny po prostu spływa...
    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyobrażam sobie wakacji bez lodów, świeżych owoców, koktajlów i basenu :)
    Fajny pomysł na posta :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj wakacje bez owoców, np. truskawek, to nie wakacje! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje lato nie może się obyć bez bardzo ciuchów, które są bardzo cieńkie i przewiewne, okulary przeciwsłoneczne - jestem chyba jakimś kosmitą bo słońce razi mnie nawet jak jest go niewiele - japonki... jak najwięcej odkrytego ciałka, żeby się nie gotowało w niczym, picie nie ważne jakie ważne że zimne, makijaż... i tak zaraz ze mnie spłynie więc w sumie nawet nie wiem czy jest dla mnie sens go robić... ewentualnie rzęsy ale potem i tak wyglądam jak miś panda ;-;
    Oczywiście nie może być lata bez pana wiatraczka i narzekania że w piekle jest pewnie chłodniej niż tu XD

    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zimne napoje są dla mnie bardzo ważne:) pozdrawiam serdecznie i na pewno odwiedzę bloga:)

      Usuń
    2. Wracam z odpowiedzią :P
      Z twoim telefonem jest wszystko ok, na moim blogu jest muzyczka ;-;
      Ale nie wiem czy u mnie jest wszystko ok bo nie pokazuje że przybył nowy obserwator :<
      chlip chlip

      Usuń
    3. Też czasem aktualizuje mi się dopiero po jakimś czasie..

      Usuń
    4. Dobra nie ważne już wszystko ok XDD

      Usuń
  10. O tak lody to jest to! Latem się po prostu bez nich nie da :D Jeżeli chodzi o ciuchy to u mnie tak samo, jedynie zamiast podkładu, stawiałabym na bb cream, a tak to, to bardzo podobnie jak Ty
    :) Pozdrawiam!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam owoce a w szczególności truskawki! <3
    Co do tego podkładu też uważam, że jest bardzo fajny i co najważniejsze nie zapycha buźki. :)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam latem lody i owoce! <3
    A w szczególności truskawki.
    Ja podkładu używam latem bardzo rzadko..
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Balerinki są świetne *.* Będę musiała wypróbować ten tusz do rzęs ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie lody zawsze są na mojej liście summer must have :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely pictures, I'm so happy that it's finally summer! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You know , well, thank you very much for your kind words , but I live in Poland and do not know exactly what you wrote . Could easier? ;) Best wishes !

      Usuń
  16. większość rzeczy jest i u mnie :D!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pokochałam bluzki shoulder-off, są nieziemskie, stylizacja z jedna z nich na nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. converse iokulary to moje must have lata ! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham pić koktajle .
    Świetne tenisówki
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie zdecydowanie lody! I wiadomo, spędzanie jak najwięcej wolnego czasu z rodziną i przyjaciółmi, plażowanie, koktajle i w końcu poświęcić czas na rzeczy, na które w ciągu roku szkolnego nei starcza mi czasu
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)