10 SUMMER DIY - ZPECJAŁ NA 5K WYŚWIETLEŃ!

Witam Was kochani bardzo serdecznie! Większość z Nas, ma swój pokój. Nie ukrywajmy, że większość z tych osób spędza w nim bardzo dużo czasu. Myślę, że o wiele przyjemniej będzie Wam mijał tam czas, jeśli wpleciecie do swojego pokoju odrobinę świeżości i wakacyjnego akcentu. Przygotowałam dzisiaj dla Was 10 DIY, idealnie pasujących moim zdaniem do Wakacji. Z całego serca dziękuję Wam za 5k wyświetleń, a teraz, zapraszam do dalszego postu!





1. Letnie kwiatuszki
Pierwszym DIY, będzie ozdobienie pudełka, na ewentualne małe podarunki. Samo w sobie ciekawie się prezentuje.

Do wykonania potrzebujemy: 
-Chusteczka
-Sznurek
-Nożyczki/obcęgi

1. Zaczynamy od zgięcia chusteczki tak, jak na kolarzu.

2. Po właściwym złożeniu, ołówkiem rysujemy zaokrąglenie, a następnie wycinamy za pomocą nożyczek, tworząc płatki.

Każda chusteczka = 4 płatki

3. Następnie robimy dziurkę na środku pliku wyciętych kwiatków, i zaciskamy dokładając kolejne płatki.

4. Finalnie zaciskając, zostawiamy kawałek sznurka, by móc go przytwierdzić do naszych małych prezentów. 

Myślę, że takie kwiatuszki świetnie się prezentują na prezentach, ale można dać je również w inne miejsce. Można także zrobić z nich kulę kwiatową.




2. Pudełko na gumki

W ciepłym okresie letnim, często jest gorąco. Większość dziewczyn ma długie włosy i po prostu wygodniej jest im je spiąć. Można gumki włożyć do zwykłego pudełka, jednak można troszkę pokombinować.

Należy jedynie dokładnie oczyścić kubek po jogurcie, a następnie za pomocą kleju magic obtoczyć cały kubeczek cienkim lub grubszym sznurkiem.

Oczywiście można zrobić także coś bardziej stylowego i dodać coś swojego, np. piórka czy koraliki. Uważam, że to fajny sposób na organizację gumek, jak i innych rzeczy.

 


3.  Ozdobny wazon 

Trzecim DIY, będzie wazon. Również jest bardzo prosty w wykonaniu, więc załączam do niego jedynie jedno zdjęcie.

Wystarczy jedynie dokładnie oczyścić butelkę po piciu typu tymbark szklany, a następnie za pomocą gąbeczki (takiej od naczyń) rozprowadzić farbę plakatową/akrylową/olejną zmierzając do góry, tworząc efekt ombre.

Oczywiście możecie robić różne wzory i kolory, jednak ja zrobiłam delikatne różowe ombre. Myślę, że wazonik świetnie prezentuje się z kwiatami.




4. Girlanda
Czwartym DIY, będzie bardzo prosta w wykonaniu girlanda. Myślę, że jej prostota w wykonaniu idealnie podkreśla lenistwo w lato.


Do jej wykonania będziemy potrzebować: 
-biała kartka A4
-linijka i ołówek
-nożyczki
-pisak permanentny
-taśma dwustronna/klej
-kawałek sznurka
-opcjonalnie: kawałek wstążki


1. Zginamy kartkę tak, jak na rysunku, a potem na grzbiecie rysujemy trójkąty, a następnie wycinamy. Moje miały wymiary : 
w podstawie - 4 cm wysokość- 4 cm

*Ilość trójkątów zależy od Waszych potrzeb, ja potrzebowałam ich 6*


2. Na wyciętych figurach tworzycie napis, lub coś innego


3. Gotowe literki przytwierdzamy za pomocą taśmy dwustronnej do kawałka sznurka.


Dla lepszego efektu, na końcach przyczepionej do ściany girlandy postanowiłam zrobić 2 kokardki ze wstążki. Swoją gotową girlandę postanowiłam powiesić nad biurkiem i myślę, że fajnie tam wygląda.



5. Kolorowe spinacze
Nie możemy oczywiście zapomnieć o małej organizacji. Kolorowe klamerki oraz spinacze-idealne dla zapominalskich prowadzących kalendarze!

Polecam ozdobić je kolorowymi taśmami washi tape, których pełno jest do kupienia w internecie jak i w papierniczych.



6. Letnie obrazki
Pięknie wyglądają nie tylko w lato, ale również pasują do innych pór roku. Są bardzo proste i szybkie w wykonaniu, za to efektowne!

Będziemy potrzebować:
-taśma dwustronna
-nożyczki
-kolorowe wydruki
-kawałek kartki technicznej


Wystarczy jedynie wyciąć interesujący nas wydruk, a następnie przykleić go do kartki tak, aby powstały z każdej strony około 1,5 cm marginesy, lub wg uznania


Potem wystarczy jedynie za pomocną taśmy dwustronnej (uważać na ściany) delikatnie przykleić nasze obrazki tworząc jakiś wzór bądź kształt. Myślę, że fajnie się prezentują!




7. Pojemniki na pisaki i długopisy
Co myślicie o cudownych moim zdaniem pojemnikach na flamastry, pisaki, długopisy czy ołówki? Z pewnością będą pięknie prezentować, a zwłaszcza w pięknych pastelowych kolorach!

Wystarczy jedynie dokładnie oczyścić puszki konserwowe. Następnie pomalować je farbą, najlepiej do ścian. Efekt końcowy oceńcie sami.



8. Drewniane literki
Ostatnio dosyć popularne są drewniane bądź plastikowe stojące literki. Fajnie jest pobawić się kolorami i delikatnie je ozdobić. Ja kupiłam dwie literki tworząc napis ''XO''. Literę ''O'' postanowiłam pomalować za pomocą gąbeczki do naczyń tworząc wzór ''marable''. Całość postawiłam na parapecie, bo uważam, że idealnie pasuje on do mojego kwiatka. Literki kupiłam w IKEI, 2,99 za sztukę.



9. Wazony ze sznurka
Podobnie jak w 7 DIY, zostaną wykorzystane puszki po konserwach. Jest to tak proste, że nawet nie robię o tym osobnego akapitu. Wystarczy jedynie oczyścić naszą puszkę, a następnie za pomocą gorącego kleju przytwierdzić ciasno sznurek do ''wazonu''.

Świetnie wyglądają w nim świeże kwiaty, które niewątpliwie nas teraz otaczają.

Znalezione obrazy dla zapytania wazon ze sznurka


10. Złote świeczniki
Ostatnim, również bardzo prostym DIY, będą świeczniki. Bardzo łatwo je wykonać. Potrzebujemy jedynie niskiej szerokiej szklanki oraz złoty marker lub inne dodatki.

Złotym markerem robimy wzory, jakie tylko chcecie. Ja postawiłam na bardziej klasyczne. 

Oczywiście świeczniki możecie ozdabiać w różny sposób. A co powiecie na przytwierdzoną gorącym klejem koronkę?

Wystarczy do środka włożyć tea-light. Efekt końcowy bardzo mi się podoba.


***

Mam głęboką nadzieję, że post Wam się spodobał. Szczerze mówiąc, długo myślałam nad specjałem na 5k wyświetleń. Poparliście mnie, żeby było to zjawiskowe, wielkie DIY. 

Jeszcze raz, bardzo dziękuję Wam za 5k wyświetleń. Ta liczba cały czas rośnie. To Was jest coraz więcej! Bardzo cieszy mnie fakt, że czyta mnie coraz więcej osób oraz że wiem, że czekacie na następne posty ;)

Mam nadzieję, że chociaż jedno z moich propozycji wykorzystacie i że będziecie zadowoleni z efektu ;)

Które DIY podobało ci się najbardziej? Dać znać w komentarzu ;)






Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Najbardziej spodobały mi się pudełeczka oraz wazon. Śliczne!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobał mi się wazon i złote świeczniki :d
    Super post
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany jakie to śliczne, biorę się do roboty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda świetnie! Najbardziej zaciekawiły mnie te "drewniane literki", muszę sobie takie zrobić
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że ci się podoba;)mam nadzieję że będziesz zadowolona z efektu;)

      Usuń
  5. jejku jakie cudowne diy :O Mi i tak by pewnie nic by nie wyszło bo jakos nie mam do tego talentu :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły! Najbardziej podobają mi się obrazki i świeczniki ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobały mi się "letnie kwiatuszki" oraz "ozdobny wazon";)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Złote świeczniki , letnie kwiatuszki i letnie obrazki podobają mi się najbardziej :)
    Sprobuje coś takiego zrobić :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeczki, pojemniki i wazon..Moje ulubione! Spróbuję sama wykonać :)
    Bardzo ciekawy i pomysłowy post, mam nadzieje że będzie więcej takich :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Te świeczniki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja dawno nie robiłam DIY! Muszę koniecznie do tego wrócić. Świetne pomysły! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Girlanda to świetny pomysł na zmienienie wyglądu pokoju nadania mu osobistego charakteru jak dla mnie. =)

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku, ślicznie wygląda ten wazon, spróbuję sama taki zrobić <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej zauroczył mnie wazon, literki, i puszki na długopisy.
    Wow, gratuluję takiej dużej liczby wyświetleń!
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)