MOJA PIELĘGNACJA WŁOSÓW - RECENZJA PRODUKTÓW

Cześć. Dzisiaj postanowiłam poruszyć temat dotyczący mojej codziennej pielęgnacji włosów. Ostatnio zaczęłam o nie bardziej dbać, a przynajmniej mam takie odczucie. Postanowiłam o nie zadbać od chwili, gdy postanowiłam zrezygnować ze stylizowania włosów na gorąco - w moim przypadku prostownicą. Rzeczywiście dosyć nałogowo jej używałam, czego skutkiem jeszcze do nie dawna były zniszczone w znacznym stopniu włosy.

W wakacje zeszłego roku, postanowiłam zadbać o włosy. Kupiłam w rossamanie świetny szampon, który kupuję do dziś: SAYOSS Complete rapair





Na początku miałam wrażenie, że szampon nieco przetłuszczał mi włosy. Teraz stosując go, tak nie uważam.

Stosuję go od prawie, roku, dlatego mogę podać kilka zalet i wad tego produktu. Zdecydowanie zalety przeważają.

Zalety SAYOSS Complete Repair:
  • Nie napusza włosów i nadaje im miękkość
  • Włosy stają się wyraźnie gładsze po dłuższym stosowaniu
  • Cena - w rossmanie kupuję go za 14,99 
  • Wzmacnia włosy na całej długości
  • Świeży zapach utrzymuje się na włosach 2 dni

Ogólnie szampon bardzo polecam. Nie jestem w stanie podać jego wad, ponieważ ich nie zauważam. Mogłabym jeszcze nieco napisać na temat tego produktu, ale myślę, że nie będę rozczulała się na temat szamponu ;) Moja ocena to 5/5

***

Drugim produktem, który stosuję, jeśli chodzi o pielęgnację włosów, jest naprawdę świetna odżywka w sprayu firmy Schwarzkopf. Kupiłam go w Kauflandzie, za 14,99 zł, ale widziałam go w wielu innych sklepach. (rossman, intermarche)


Odżywki są dostosowane do różnych potrzeb. Ja mam akurat na cienkie, płaskie, zniszczone włosy + ułatwienie rozczesywania. Jest to akurat kolor fioletowy ;

Przed użyciem, odżywkę należy wstrząsnąć. Po pewnym czasie pianka unosi się ku górze, a reszta ''zostaje na dole''.

Zalety odżywki GLISS KUR:
  • Nie przetłuszcza włosów
  • Wszystkie rodzaje mają inne, ładne zapachy
  • Nadaje włosom świeżość
  • Łatwy w użyciu

***

Myślę, że jedyną wadą tej odżywki, jest to, że jeśli damy jej zbyt dużo, włosy wyglądają na tłuste. Chociaż w sumie nie mogę chyba zaliczyć tego do wad, ponieważ tak dzieje się we wszystkich produktach tego typu, dodatkowo cena zachęca do kupienia. Ocena : 4,5/5

Jak widzicie, moja pielęgnacja włosów polega jedynie na dwóch produktach. Niech moje włosy rosną sobie swobodnie bez obciążenia tysiąca odżywek ;)

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Też nie stosuję wielu produktów. Niestety włosy kręcone to utrapienie! Niekiedy mam ochotę je ściąć, ale zamierzam zapuścić je do połowy pleców :D Jeszcze trochę przede mną :D Bardzo fajny post.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq 

     
     

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro ten szampon taki super, to może sama go wykorzystam? ;)
    też się uzależniłam od prostownicy, ale od jakiegoś czasu zmniejszyłam ilość razy używania jej i bardziej zaczęłam dbać o włosy.
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj stałam i zastanawiałam się czy nie kupić tej odżywki w środku jednak postawiłam na Kallosa :) Ten szampon wypróbuję bo szukam czegos nowego :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Również używam tego szamponu i spisuje się świetnie ^^ Będę musiała jeszcze wypróbować tych odżywek w sprayu ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze przejrzeć swoją pielęgnację włosów coś czuje ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja polecam Syoss czarny z niebieskimi napisami :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez stosuje szampony syoss. Sa świetne! Odżywki wyglądają na całkiem fajnie. Może czas wypróbować ;)

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam szamponu z Syoss. Jedynie to lakier do włosów z Syoss i jest godny polecenia.
    Zapraszam: mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja stosuję tylko szampon do blond włosów i od czasu do czasu zrobię sobie jakąś maseczkę "domowej roboty". Ja akurat mam odżywkę z Gliss Kur do rozczesywania włosów i nadawaniu objętości, ale gdyby nie ten post to bym o niej zapomniała :'D Muszę kupić sobie inne odżywki z Gliss Kur :D
    http://veronikakarolina.blogspot.com/ - NOWY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Z szamponow sayosa takze jestem zadowolona, ale pianek jeszcze nie uzywalam! Cos czuje ze sie skusze bo prezentuja sie super a potrzebuje teraz bo zmianie koloru wlosow duuzej regeneracji. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam nigdy żadnego z tych produktów. Preferuję bardziej naturalne produkty jak na przykład ilej kokoswy - genialnie działa na włosy!
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  12. Super recenzja :) Nigdy nie używałam tych produktów, ale mnie zachęciłaś.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham Head&Shoulders <3 do tego jakies przypadkowe maski i odżywki :) moje włosy juz dochodza do całkiem ok stanu takze wkrótce zrobie post o ich pielegnacji :*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do szamponu sayossa tez używam i też uważam go za jednego z lepszych jakie do Rej port stosowałam . Odzywki tez dosyć często zmieniam i chyba ta będzie kolejna :D
    MALINA

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)