SUMMER IS NEAR

Hej hej.Wakacje coraz bliżej, odliczanie trwa. Wakacje jest dla mnie okresem wielu przygód, nowych wspomnień i przeżyć. Zdecydowanie jest to moja ulubiona pora roku i forma odpoczynku. Uwielbiam to uczucie, gdy budzę się wcześniej i wiem, że nie muszę się nigdzie spieszyć. Jest to cudowne uczucie.

Wakacje są świetnym czasem na przemyślenia. Np. obiecanie sobie pełnej organizacji w następnym roku szkolnym, co mi nie zawsze się udaje. To takie denerwujące, że planujesz, wierzysz w siebie, ale i tak wiesz, że nie będzie to idealne. Nic i nikt nie jest idealny.

Znalezione obrazy dla zapytania summer tumblr




W wakacje, właśnie szczególnie w nie, uwielbiam spotykać się z przyjaciółmi. W domach czy na dworze. Chodzić razem na lody, czy na pizze. Robić to, na co ma się ochotę i nie być do niczego przymuszanym.
Co roku wyjeżdżam gdzieś z rodzicami i siostrą. W tym roku nad morze, a w przyszłym do Chorwacji. 

Znalezione obrazy dla zapytania summer tumblr

Te wakacje to moje pierwsze wakacje z tym blogiem, więc postaram się by zawierał on w czasie wakacji, wiele przemyślanych i kreatywnych postów. Nie takich napisanych tylko po to, by post się liczył do archiwum. Bardzo lubię pisać posty, zwłaszcza gdy mam pomysł i wenę na niego. Czasem mam ochotę napisać o przemyśleniach, czasem coś bardziej ''zwięzłego''.  To zależy naprawdę od wielu rzeczy które mnie otaczają, i od Was. To Wy najbardziej mnie motywujecie!

Wakacje nieustannie kojarzą mi się z lodami i ciepłą pogodą. Uwielbiam lody wszelkiego rodzaju, jednak te mrożone najbardziej orzeźwiają i nadają latu smak. Zwykle w wakacje lody jem codziennie lub co dwa dni. Na pewno większość osób uwielbia lody.


Ten rok szkolny mogę ocenić 4,5/5. W nowej klasie nie wątpliwie odnalazłam się z Darią, Oliwią, i Sylwią. Poznałam wiele cudownych osób, z pozorów wcale nie zachęcających do poznania. Myślę, że całkiem dobrze poszła mi w nim nauka. Zakończyłam ten rok ze średnią 5.0. Tyle mi w zupełności wystarcza. Jednak kosztowało mnie to sporo roboty i poświęconego czasu. 

Ogólnie powoli kończąc już ten post, te wakacje zamierzam spędzić kreatywnie. Dodawać wiele świetnych i dopracowanych postów oraz być zorganizowaną osobą. Spotykać się z przyjaciółmi, organizować z nimi nocki, i wiele innych. Mam nadzieję, że te wakacje będą nie do zapomnienia.

Życzę Wam wielu niezwykłych i niezapomnianych chwil w czasie wakacji, nowych doznań, oraz żebyście robili w nie tylko to, na co macie ochotę. Po prostu, żeby miło wspominało się WAKACJE 2016!

***
Przypominam, a raczej informuję, bo nie jestem pewna czy o tym już wspominałam, ale od czerwca startuję z ulubieńcami miesiąca. Każdy wie, o co chodzi w tych postach. Jeśli Wam się spodoba, to oczywiście ta seria będzie pojawiać się regularnie.


Czym są dla Ciebie wakacje?
Jak lubisz je spędzać?
Jak poszedł ci kończący się rok szkolny?


Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Mnie jeszcze się nie skonczył i oby nie potrwał do września :D (studia)
    Ja w wakacje - praca, praca, praca.. a w pazdzierniku - Majooooooorka!? :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanego wypadu na Majorce! Sama byłam 3 razy. Widoki przecudne!

      Usuń
  2. Gratuluję tak wysokiej średniej! Wakacje są dla mnie niezłą przygodą ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym tu pozdrowić moją panią od geografii która powiedziała że mam pewne 6 a wystawiła mi 4, oraz pana z WF który wstawił mi 3 banie ponieważ nie było mniena lekcji (z rzeczy z gimnastyki, mimo iż po tych 3 latach gimnazjum bardzo dobrze wie że gimnastyka idzie mi bardzo dobrze i spokojnie mógłby mi dać za to 6, wystawił mi na koniec 3 :) Pozdrawiam cieplutko środkowym palcem :* Rok szkolny był tragiczny jak całe gimnazjum, już teraz pokażę sie tam tylko na zakończeniu. Jak sie ciesze ze juz koniec,...
    Mimo iż moje grono 'znajomych' nie jest zbyt duże(jeszcze teraz gdy wszyscy są w związkach) uwielbiam wakacje i jest to dla mnie najlepszy okres w roku. Nie chcę w tym roku nigdzie wyjeżdżać, szukam pracy a że 16 lat koncze dopiero w grudniu nie moge wyrobic jeszcze ksiazeczki sanpeid,. wiec mam do wyboru call centre lub ulotki...seriously?... Mimo wszystko mam nadzieje ze będą to super wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra średnia :) Stypendium będzie ? :*
    Pozdrawiam
    http://aleksandrajozwiakblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Chorwacji jest przepięknie, polecam gorąco<3Mały raj na ziemi, naprawdę! Wakacje są dla mnie czasem tylko dla siebie, odpoczynkiem no i dodatkowymi pieniążkami, bo wakacjami zawsze sobie dorabiam ^^Lubię je spędzać aktywnie, na wycieczkach, ze swoim chłopakiem, ze znajomymi:) A rok szkolny minąłbardzo przyjemnie,jutro piszę test zawodowy z teorii ^^ Buziaki;* Obserwuję! paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje wakacje spedze na Openerze i w Chorwacji, juz sie nie moge doczekac! Ale ide takze do pracy zeby odlozyc sobie troche pieniazkow. Ten rok szkolny patrzac na poznane osoby i oceny byl dobry, a inna kwestia jest to ze niestety moj profil sie rozpada i bede musiala zmienic szkole jesli chce sie trzymac tej drogi ktora wybralam..

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też wakacje kojarzą mi się z beztroskimi chwilami, ciepłem i lodami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zamierzam spędzić kreatywnie te wakacje, oby nam się udało! :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoje plany na wakacje opisałam trochę u siebie na blogu, ale głównie to chce spędzić czas z bliskimi mi osobami :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tak wysokiej średniej :) Moje plany na wakacje to praca, praca, praca :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku nie za bardzo cieszę się z wakacji... Też jadę w tym roku nad morze. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już z niecierpliwością wyczekuję wakacji. Najlepsze moim zdaniem będą nieprzespane nocki z kuzynkami,koleżankami i przyjaciółkami. Na pewno wydarzy się dużo nie zapomnianych przygód. W tym roku jadę nad polskie morze na którym już dawno nie byłam.
    Bardzo fajnie piszesz !!!! <3

    Zapraszam do siebie
    http://teoriamalegokwiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na wakacje i już się nie mogę ich doczekać! :)masz rację to wspaniałe uczucie nie czuć presji i nic nie musieć! :)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie umiem się doczekać wakacji, bo mam nadzieję, że w końcu pojadę choć na kilka dni do Polski. Stęskniłam się już trochę i czekam niecierpliwie na urlop :)

    Zapraszam na mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tak wysokiej średniej:) Może mi też w przyszłym roku uda się wyjechać na wakacje do Chorwacji<3 Na te wakacje nie mam jeszcze sprecyzowanych planów, ale myślę, że uda mi się spędzić kilka dni nad morzem:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje średniej :D
    Również czekam na wakacje ale jeszcze kilka egzaminów mnie czeka :D
    obserwujemy?:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I`m following ur blog with a great pleasure!

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje średniej ;o Chyba każdy czeka już na wakacje :D poklikasz u mnie w linki? Bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)