WAKACYJNE POSTY

Cześć kochani, dzisiaj chciałabym opowiedzieć nieco o postach pojawiających się w wakacje. Są już one naprawdę blisko, więc myślę, że czas poruszyć temat Wakacyjnych postów.

Znalezione obrazy dla zapytania wakacje summer


Wiem, że wakacyjny post już był, ale nie napisałam tam nic o postach! Jedynie wspomniałam. A dodawanie tam tych informacji byłoby bezsensowne, bo i tak nikt by tego nie przeczytał, bo zwykle nie wraca się do postów, które się już przeczytało. Chyba. ;)

No więc zacznijmy od częstotliwości się ich pojawiania. W wakacje na pewno bede miała sporo czasu, choć nie zawsze. Posty na pewno będą pojawiać sie często. Ale wszystko będzie zależne od mojego czasu i chęci. Zwykle nie brakuje mi pomysłów i chęci na nowe posty, ale sama lubię sobie odpocząć.

Jeśli chodzi o rodzaj postów, to będzie to z pewnością przeróżna tematyka. Planuję zrobić jakąś typowo wakacyjną serię pojawiającą się tylko w wakacje. Na pewno chciałabym zrobić serię BTS-Back To School. W sumie, nie chcę już myśleć o szkole, gdy wakacje się zaczynają, ale mam plany zrobić tę serię. Myślę, że będzie się ona składała z conajmniej 3-5 postów. Myślę, że dorzucę także trochę faktów o mnie, Q&A, co u mnie, DIY.

No, w każdym razie, pomysłów i chęci jak na razie nie brakuje. Jeśli chodzi o czas, z nim też nie jest kiepsko. Myślę, że będę miała sporo czasu w wakacje. ;) 

Co myślicie o pomysłach na posty?
Jakie posty w wakacje chcieli byście zobaczyć?
Podziel się w komentarzu i podaj link do swojego bloga!

*przypominam także o ankiecie > KLIK, będę bardzo wdzięczna, jeśli ją wypełnisz ;)*

Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Poty gdzie warto pojechac i co tam zobaczyc były by fajne :)

    http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to nie wakacyjne, ale ja chętnie zobaczyłabym posty z serii BTS!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałaby, zobaczyć posty o różnych ciekawych miejscach w Polsce :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak wyżej dzieczyny .. Ja też chciałabym zobaczyć miejsca w które warto zwiedzić/ zobaczyć :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysły na posty bardzo mi się podobają. Seria BTS byłaby naprawdę ciekawa ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pomysły na nowe posty, myślę, że równie fajnie by sie takie czytało :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzonka! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię posty z różnych wyjazdów (relacje wyjazdowe) i może polecisz w jakimś poście filmy lub książki - wakacje to dobry czas na tę formę przyjemności ^^
    Pozdrawiam : streetsimple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Może nasz wakacyjny niezbędnik, albo outfity na upalne dni...;) Powodzenia!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)