CO KUPIŁAM SIOSTRZE NA 12 URODZINY


Cześć kochani :) ! Dokładnie wczoraj minęła mi połowa ferii, czym jestem naprawdę załamana. Niby jeszcze tydzień, a ja już myślę o niedalekim powrocie do szkoły :(
Dzisiaj moja siostra ma 12 urodziny, więc oczywiście nie mogło się obyć bez prezentu ode mnie. Zapraszam do zobaczenia, co w tym roku kupiłam siostrze jako urodzinowy prezent :)


Pierwszą rzeczą jest napis ''HOME''. Podczas pobytu w IKEI bardzo jej się spodobał, więc postanowiłam kupić jej podobny. Sama chciałabym taki dostać :)


Kubek termiczny, to również coś, co sama chciałabym dostać. Wiem, że lubi takie gadżety, więc taki kubek bardzo jej się spodobał. Jest idealny do picia ciepłych napoi, a przy tym ładnie się prezentuje :)


Kolejną rzeczą jest ozdobny wazon i chyba nie muszę wspominać, że również bardzo mi się podoba :) Uwielbiam te z Pepco i można znaleźć tam wiele różnych, których sama jestem posiadaczką. 


Pomadkę, którą kupiłam sobie w listopadzie, bardzo jej się spodobała, więc postanowiłam kupić jej taką, tylko inny odcień. Oczywiście musiałam także dopasować do siebie, bo ja także będę z niej korzystać :D


Moja siostra strasznie kocha gadżety, dlatego do prezentu dorzuciłam jeszcze gumki do włosów z kokardkami. 


No, i ostatnią rzeczą jest bomba do kąpieli, którą mogliście zobaczyć już w ostatnim HAULU. Dałam jej wybór i postawiła na zapach winogrona.


Dzisiaj ma imprezę urodzinową dla koleżanek, a ja oczywiście będę jej charakteryzatorką, dekoratorem wnętrz oraz fotografem :)

I co myślicie o tym prezencie?
Co spodobało Wam się z tej listy :) ?

 

Udostępnij ten post

73 komentarze :

  1. Ciekawe pomysły na prezent. Kubek termiczny jest bardzo ładny, a i na pewno przydatny :)

    https://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie tym postem przypomniałaś mi że za 10 dni są siedemnaste urodziny mojej siostry i w sumie dla mnie przydatny post, bo mam już w głowie kilka pomysłów

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie, że Ci pomogłam, mam nadzieję, że prezent dla twojej siostry będzie rewelacyjny!

      Usuń
  3. Ładny prezent mi kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wazon jest prześliczny! podoba mi się bardzo sama bym taki zgarnęła dla siebie xd obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kubek termiczny :) Mam nadzieję, że siostrze spodoba się prezent.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie te prezenty są świetne. :) Takie gadżety to ja lubię.
    Twoja siostra naprawdę dostała piękne prezenty od serca. Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny prezent
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno siostra się ucieszy. Ja bym taki prezencik chętnie bym przyjęłam :) Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie prezenty :) Praktyczne i fajne, a nie takie, które gdzieś w szafie leżą, haha :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie rzeczy, najbardziej podoba mi się ten biały napis :D
    Pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają. Mam nadzieję, że się jej spodobają i będzie mieć udane urodziny :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałej imprezy i wszystkiego najlepszego dla siostry!
    Kupiłaś jej naprawdę piękne rzeczy. Na pewno wszystko bardzo jej się spodoba^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że twoja siostra będzie zachwycona z prezentów :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te wszystkie wazoniki z Pepco :) Cały prezent jest fantastyczny ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki prezent sama bym chciała dostać. Kubek termiczny - to się zawsze przydaje

    OdpowiedzUsuń
  16. Była bym bardzo zadowolona z takich prezentów <3

    OdpowiedzUsuń
  17. super prezenty :D sama bym takie chętnie dostała :D udanej zabawy i 100 lat dla siostry :D

    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet ja bym się ucieszyła z takich prezentów :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne prezenty:D
    Pozdrawiam:)
    http://caro-say-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie prezenty są świetne :)
    Extra na urodziny. Wszystkiego naj dla twojej siostry! ;)
    Pozdrawiam,

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super prezenty! Masz dobry gust :) Obserwuje i pozdrawiam xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na prezent :) Gdybym była twoją siostrą na pewno prezent spodobał mi się :)

    http://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne prezenty. Ja też często kupuje kilka gadżetów, a propo polecam kik ponieważ jest jak trochę większe pepco :) Jest też sporo rzeczy do diy :)
    100 lat dla siostry c;
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kik jest świetny, jednak do najbliższego mam dość spory kawałek :(

      Usuń
  24. Świetne prezenty, typowe w moim guście ;D
    W ogóle ten słoiczek(?). Już mam wizję, gdzie użyje podobnego, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hah właśnie siedzę i myślę ile moja skończy XD. Też 12, ale w marcu. I też zawsze szykowałam jej urodziny ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szykuję jej urodzin, tylko ją na urodziny :) :)

      Usuń
  26. swietne prezenty :) najwazniejsze, ze praktyczne ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piekne rzeczy :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Też jestem w "półmetku" swoich ferii i moje myśli są od szkoły daleko haha
    Bardzo fajne prezenty, sama w sumie chciałabym coś takiego dostać :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny prezent, ja bym się ucieszyła - co do pomadki - mam taką samą i jestem bardzo zadowolona. I co tu dużo mówić, mam dokładnie tak jak Ty - podkradam kosmetyki siostrze :D Kurczę, mam nadzieję, że nie przegląda blogów i tego nie przeczyta :D Obserwuję, bardzo fajny blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie, prezenty są strzałem w dziesiątkę. Szczególnie moje oko przykuwa kubek termiczny, który jest naprawdę uroczy.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe rzeczy Kochana, ja też uwielbiam Pepco i za kżdy razem jak jeste w Polsce to od razu lecę do tego sklepu hihi :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. IDealny prezent siostra na pewno zadowolona. :) A w dodatku mamy tutaj wielką inspiracje na dawanie prezentów. Ja osobiście wole dawać niż brać. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam podobny wazon z pepco ;) Uwielbiam robić tam zakupy do domu! Super rzeczy udało Ci się jej podarować ;)

    Może chętna na STAŁĄ wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne rzeczy, a najbardziej spodobał mi się ten kubek.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodobała mi się pomadka oraz ozdobny wazon ♡♡♡ pozdrawiam i zapraszam na konkurs ♡♡
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej fajne prezenty. Masz super pomysł na robienie zdjęć. Te lampki są genialne :) pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne prezenty wybrałaś dla siostry. Ten napis "home" jest cudowny! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Kubek świetny

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne prezenty! A co do pomadki to ostrzegam bo u mnie po kilku godzinach w szkole wygląda okropnie, a szkoda bo kolor genialny :/
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne prezenty, pomadke mam bardzo podobna i bardzo ją lubię. Kubki termiczne to super sprawa, sama je bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądają świetnie! Mam nadzieję żę siostrze podobały sie urodziny!

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  42. fajny ten prezent :D Ciekawe pomysły! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo pomysłowy prezent <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajne prezenty, kubek termiczny jest boski
    a pomadkę mam dokładnie taką samą :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczny kubek! mam tą pomadkę tylko inny odcień :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajnie dobrałaś prezenty :) Sama bym się z takich ucieszyła, szczególnie z dodatków do domu :) Muszę się znów wybrać do Pepco i Ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajne prezenty kupiłaś dla siostry! Wazon cudowny, tak samo uwielbiam pepco!♥
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. Super rzeczy :), kilka sama również chętnie bym przywłaszczyła :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo fajne rzeczy, w sumie sama bym się z nich cieszyła :)
    https://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne rzeczy, gdybym miała 12 lat też bym chciała takie dostać. :)
    Pozdrawiam.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuje. pozdrawiam!
    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Kupiłaś bardzo fajne i praktyczne rzeczy, bardzi podoba mi się wazonik i ten napis home. Dużo dobrego słyszałam o tych pomadkach, ale ciężko je znaleźć w Rossmanie bo zazwyczaj są wysprzedane :D super dbasz o siostrę, żd kupiłaś jej tyle prezentów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Poczekaj na te czasy, kiedy ferii nie ma :D wtedy ten tydzień będzie wydawał Ci się boski :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajne prezenty. Gdybym takie dostała od swojej siostry byłabym bardzo zdziwiona. Lubię różnego rodzaju dodatki ^^ najbardziej spodobał mi się napis "home" i pomadka. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super rzeczy!

    http://ciniminiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne prezenty. :-) Siostra na pewno będzie zadowolona :-)

    Bardzo fajnie tu u Ciebie :-)
    Zostaję na dłużej i tu. :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Przesłodki prezent! Najlepsza kula :D

    http://kelieezy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem 10 lat starsza od mojej młodszej siostry. Ona teraz ma 14 lat. Kupiłam jej na urodziny voucher do tunelu aerodynamicznego. Mieszkamy niedaleko Leszna to miałyśmy blisko. Była zadowolona, bo nikt inny nie pomyślał o takim prezencie.

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)