Haul - Rossman, biedronka


Cześć kochani :) ! Wczoraj byłam z moją przyjaciółką na mieście i oczywiście nie obyło się bez drobnych zakupów. Czyli mam dzisiaj kolejny haul, który mam nadzieję, że zostanie równie mile odebrany jak poprzedni (klik). Zapraszam do zobaczenia wczorajszych zakupów i ich krótkich recenzji.


Zacznę od największej rzeczy, czyli lusterka. W Rossmanie są one strasznie drogie, a ja upatrzyłam o wiele taniej na mieście. Będzie mi ono oczywiście służyło do malowania :) Posiada ono część zwykłą i powiększającą. Wszystko było by super, jednak nie umiem go postawić, żeby stał i mi odpowiadał, więc musi być oparty o pudełko.

Sklep w mieście, 8 zł


Druga rzecz, to maseczka z Under twenty, na którą skusiłam się z tego względu, że miała ja moja przyjaciółka i się jej sprawdziła.  Niestety już więcej po nią nie sięgnę, ponieważ po nałożeniu pierwszego produktu strasznie piekły mnie policzki i musiałam od razu spłukać.

Rossman, 2,99 zł (z 3,99)

(przepraszam na kiepską jakość, te zdjęcia robiłam wieczorem)

Kolejnie kupiłam dwie maseczki które znam i wiem, że mi nie szkodzą i dobrze pełnią swoją rolę - czyli te które zna większość dziewczyn - z Ziaji. Masło kakaowe i liście zielonej oliwki.

Rossman, 1,59 zł/szt



Tyle się naczytałam na blogach o przeróżnych bombach do kąpieli, że musiałam spróbować. Mam nadzieję, że przetestuję dla Was, jak działają te z Biedronki, sama jestem ich ciekawa.

Biedronka, 3,99 zł/szt 



To tyle :) ! Jak widzicie, były to raczej drobne zakupy :)
 Co wy kupiłyście sobie w ostatnim czasie? Chętnie poczytam :)
Dzisiaj walentynki, piszcie, jak spędzicie ten dzień!

Udostępnij ten post

59 komentarzy :

  1. Bardzo lubię tę maseczkę z masłem kakaowym :) Kule do kąpieli z biedronki bardzo fajnie wyglądają! Pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie jakie są te bombki do kąpieli ;)
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię maski z ziaji
    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te bomby do kąpieli i jakoś później zapomniałam wrzucić choć jedną do koszyka, muszę to nadrobić :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę wypróbować te bomby do kąpieli :D Wyglądają naprawdę ciekawie!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę Ci ich jeszcze polecić, ale mam nadzieję, że mnie zawiodą i będą super sprawiały się w kąpieli :)

      Usuń
  6. świetne kosmetyki <3 :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak się sprawią te bomby :D


    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Te "jajeczka" wygladaja bardzo ale to bardzo zachęcająco <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczki z ziaji i bomby do kapieli to cos co kooocham! Ciekawe jak sie beda sprawdzac
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie ciekawią, bo mało czytałam właśnie o tych z biedronki, więc zobaczę jak się sprawdzą :)

      Usuń
  10. Takie lusterko też mi by się przydało ;) Jestem ciekawa tych kulek do kąpieli ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam te kulki do kąpieli miałam kupić ale się rozmyśliłam :D
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię te maseczki i często je kupuję :) A i te bomby do kąpieli, też kiedyś miałam. Muszę znów zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię maseczki z Ziaji, ale tych nie miałam :D Zawsze kupuję te z glinką

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny Haul :) gdybym mieszkała w PL to ROssman i Biednornka to byłby moje ulubione sklepy :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Bardzo lubię Rossman, ale i w Biedronce można znaleźć kilka wartych uwagi kosmetyków :)

      Usuń
  15. Jeśli chodzi o kulki do kąpieli to testowałam kilka z biedronki i są godne polecenia :)
    navney.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie także piekła maseczka z Under 20, ale lubię ich kosmetyki, szczególnie podłady.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobne lusterko i świetnie się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawią mnie te bąby do kąpieli nieslyszalam o nich za dużo.
    Świąteczne lampeczki nadają klimat tym zdjęciom. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://pasjealifasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie są świąteczne, po prostu lubię światełka w pokoju i pasują mi do każdej pory roku :)

      Usuń
  19. Miałam tę maseczkę z Ziaji i szczerze polecam. :)

    http://kosmetykowkraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam tych maseczek, ale muszę je w najbliższym czasie wypróbować :) Ja wczoraj spędziłam cudowny dzień z moim chłopakiem <3
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne rzeczy!
    Lusterko jest ładne, szkoda właśnie, że masz problemy z ustawieniem go.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. W ostatnim czasie kupowałam kosmetyki. Fajne lusterko :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Te kulki do kąpieli to cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałam maseczek z Ziaji, ale tych trochę innych i są mega :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny haul👌 Następnym razem chętnie zobaczyłabym też zakupy ubraniowe 😊
    Zapraszam wszystkich http://welcome-mk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam produkty z Ziaji <3
    Zapraszam do mnie 13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. maseczki z Ziai są super!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie maseczka z Under 20 jest idealna, no ale każdego skóra reaguje inaczej :( Fajny blog! Obserwuję. :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Te bombowe kulki do kąpieli są genialne :)

    http://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ostatnio stosowałam tą maskę z zielonej oliwki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam testować maseczki, miałam już do czynienia z wieloma, ale żadne nie sprawdzają mi się tak dobrze, jak te z ziaji! Ta kakaowa ma przepiękny zapach, uwielbiam do niej wracać! Polecam też nawilżającą i oczyszczającą, są naprawdę super!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kule wyglądają super, każdy kto ma wannę powinien zrobić sobie w zimie taką relaksującą kąpiel :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Lustro cudowne ;D Na pewno Ci się przyda ;D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Udane zakupy :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie ufam firmie Under20 :/ Mimo wszystko udane zakupy ;p
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam firmę Under 20! Miałam już od nich kilka produktów i wszystkie świetnie się sprawdziły (3 stosuję codziennie):D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Też po użyciu z under 20 strasznie piekły mnie policzki tyko ja wtedy używałam żelu. Więcej nic z tej firmy nie kupiła. Ziaja jest najlepsza :D Te bomby sama bym sobie kupiła ale nie mam wanny :(
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Ooo, jak ja kocham takie kule do kąpieli <3
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Zawsze chcę się skusić na kupno tych kulek do kąpieli, ale nie mam wanny więc na nic by się zdały.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje maseczki z Ziaji czekają na swoją kolej ;)
    pozdrawiam, maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zaciekawiły mnie te kulki. Obserwuję! <3
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Az zatesknilam za posiadaniem wanny! Uwielbiam takie kule do kapieli ktore mega fajnie pachna musuja a jak jeszcze zmieniaja kolor wlody to wgl czadzior! :D
    A to lusterko nie powinno miec innej podstawki jakiejs takiej nozki na ktorym powinno stac? :D

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  43. Z tymi maseczkami bywa bardzo różnie. Na jednej skórze sprawdzi się super, a na drugiej wręcz przeciwnie. Trzeba próbować i dobrać odpowiednie kosmetyki dla siebie. Ja ostatnio ni kupowałam nic nowego, ale bardzo dobrze mi się sprawdziło masło do ciała z Ziaji o smaku kakaa ^^ Polecam :D
    ludziesmaotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne zakupy :D

    http://kelieezy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)