MOJA AKTUALNA PLAYLISTA


 Cześć kochani! Dzisiaj w planach miałam dodać post kosmetyczny, ale jako, że niestety nie miałam możliwości przesłania zdjęć, post ten pojawi się pewnie za kilka dni. Tymczasem dzisiaj chcę pokazać Wam piosenki, które są słuchane przeze mnie w ostatnim czasie, czyli jaka jest moja aktualna playlista. Zachęcam do posłuchania piosenek.


 1. Ed Scheeran - Shape of you

 
 
 2. Jonas blue - Perfect Strangers

 


3. ZAYN, Tylor Swift - I don't wanna live forever

4. Alvaro Soler - Libre ft. Monika Lewczuk

5. Sia - Never give up
6. Maroon V - Don't wanna know
7. Shawn Mendes - Mercy
Tak, to już koniec słuchanych przeze mnie aktualnie piosenek. Jest ich pewnie o wiele więcej, ale trudno sobie wszystkie przypomnieć. Jest to już jak na razie mój drugi taki post, ale myślę, że na pewno nie ostatni i posty z piosenkami będą pojawiać się co około 2 miesiące.

Jutro przede mną ostatni dzień szkoły przed tak bardzo wyczekiwanymi feriami, więc pewnie w tym miesiącu zobaczycie także kilka postów związanych ze spędzaniem moich ferii. Natomiast o ile uda mi się przesłać zdjęcia, post kosmetyczny pojawi się niebawem :)

Jakie piosenki ostatnio słuchacie?
Jesteście po feriach, w trakcie, czy tak jak ja, zaczynacie je od jutra?
Macie jakieś sugestie na najbliższe posty? Chętnie wykorzystam :)



Udostępnij ten post

37 komentarzy :

  1. Widzę eż piosenkę z Greya :)
    Zapraszam Cię do mnie na konkurs :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa kocham wszystkie te piosenki!
    Widzę, że mamy podobny gust muzyczny :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piosenki Melanie Martinez ♥
    Nie mam ferii wgl XDD

    Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  4. Utwór Libre ciągle słyszę w radiu :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ferie właśnie się kończą :( Też bardzo często słucham Shape Of You :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha moja playlista jest niemal identyczna. :)
    A ferie również jutro zaczynam :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jutra - piąteczka :*. Lubię 2,4,6; polecam Mike Perry ,,Inside the lines'', Martin Garrix & Dua Lipa ,, Scared to be lonely'' i Chainsmokers ,,Paris''.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w trans House się wtopiłam :) buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Same najlepsze piosenki <3
    big-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie będę zaczynać ferie i moja radość jest nie do opisania.
    Gdyby tylko się było jeszcze zdrowym...
    Wszystkie piosenki, które wymieniłaś uwielbiam. No cóż, wpadają w ucho tak,
    że później nie chcą wylecieć. xD Shape Of You chyba słuchałam ostatnio najczęściej. :)
    Pozdrawiam! ♥

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie piosenki znam i lubię! Ja niestety już kończę ferie :((

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słucham praktycznie każdej z tych wymienionych wyżej! Bardzo je lubię :)
    Ed <3
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Eda kocham ;) Ja ostatnio na okrągło słuchałam Shape of You, Castle on the Hill i właśnie Libre :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest Shawn, czyli jest dobrze :D Polecam przesłuchać jego obie płyty, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś. Również ostatnio słucham "Shape of You", natomiast singiel Zayna i Taylor nie przypadł mi do gustu. Pozdrawiam, nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie piosenki uwielbiam! Eda najbardziej<3 Moje ferie skończyły się już dawno temu, ale jutro zaczynam ich przedłużenie-obóz.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham te piosenki! Właśnie kończą mi się ferie, więc szkoda, ale mam nadzieję, że swoje spędzisz tak przyjemnie jak ja spędziłam. ;)
    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ferie! Ja też dzisiaj zaczęłam i to jest piękne ♥
    Z wyżej wymienionych piosenek słucham najczęściej Libre ♥ ale to z Moniką Lewczuk.
    Dodatkowo Studio Accantus.
    Wspaniałych ferii! ♥
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piosenkę Eda kocham <3 Ja właśnie zaczynam ferie z czego bardzo się cieszę :) Przyda mi się odpoczynek :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie piosenki są mega <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  20. O piosenka z Grey'a świetna jest! Zayn i Taylor idealnie ją wykonali ! Edzio również jest na mojej liście :) słuchałaś piosenkę Castle on the hill ? Polecam ;) świetny post chyba mamy ten sam gust muzyczny :) pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchałam, ale specjalnie jakoś mi nie spodobała :)

      Usuń
  21. Większość z tych piosenek, znajduje się również na mojej playliście.
    Pozdrawiam!

    Enjoy-Lifee KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam piosenki Eda, moja playlista wygląda podobnie.
    pozdrawiam
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham takie posty!! Zawsze można znaleźć nowe piosenki! IDEALNIE!
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga i kanał - będzie mi super miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :3
    zozolekk.blogspot.com
    https://www.youtube.com/channel/UCixtzbSHpg7JyMKmM277lWA

    OdpowiedzUsuń
  24. OOOO!!! Shape Of You to moja ulubiona piosenka w ostatnim czasie <3 Uzależnienie! Ostatnio na blogu napisałam posta o podobnej tematyce:) Mam trochę inny gust muzyczny, ale piosenki, które poleciłaś mega mi się podobają.

    maddiedreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba każdy uwielbia Shape Of You. Ed ma naprawdę cudowne piosenki <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Słucham tych samych piosenek co Ty! Moją ulubioną piosenką jest Shape Of You.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Mamy podobny gust muzyczny kochana! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Numer 3 uwielbiam, słucham przez cały czas :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tych piosenek najczęściej słucham Ed Sheerana'a. Takie posty to dobry pomysł, bo zawsze można znaleźć dla siebie coś nowego. Ja ostatnio utkwiłam w rockowych klimatach :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Shape of you <3 Kocham :)
    przyjemna playlista, obserwuję :)
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  32. Super uwielbiam ta muzykę! ❤️ Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niestety już po feriach :( Playlista niezła ♥ Ja oczywiście zawsze K-pop, Mel, Andy itd. Jeżeli masz ochotę wpadnij do mojej rozwijającej się krainy:https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    Na pewno kiedyś napiszę też o muzyce <3 :3 XXOXOXOOXOO

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja takiej muzyki raczej nie słucham ale maroon 5 ma całkiem fajną piosenkę :)

    http://kelieezy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)