SZMINKI w paletce + 200 ✭

Cześć kochani ! Dzisiaj zdecydowałam się pokazać Wam 10 odcieni szminek, które posiadam w jednej z dwóch paletek w moim domu. Dołączyłam także zdjęcie z numeracją poszczególnych odcieni, żebyście mogli porównać jak wyglądają one na paletce, a jak na ustach. Są już trochę zużyte, ale mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza :)


Acha, i jeszcze tak na wstępie, chciałam Wam serdecznie podziękować za dwie stówki obserwatorów, które wybyły mi trzeciego lutego! Dziękuję i mam nadzieję, że będzie Was jeszcze więcej! Pamiętajcie, że już za półtora miesiąca rozdanie z okazji roczka!


A teraz zapraszam do postu!


Na paletce, wszystkie odcienie mają w porównaniu do siebie dość mocny kontrast. W rzeczywistości niestety tak nie jest i większość do siebie bardzo podobne. Dodatkowo na zdjęciach wyszło w wielu przypadkach tak, jakbym zrobiła zdjęcia tego samego odcienia.

Numerki odcieni

Odcień 1

7/10


Odcień 2

9/10 !


Odcień 3

7/10


Odcień 4

9,5/10 !

Odcień 5

10/10 !


 Odcień 6

9/10 !


 Odcień 7

2/10 - Strasznie się lepi i mega słaba pigmentacja!


 Odcień 8

7/10


 Odcień 9

9/10 !


 Odcień 10

9/10 !


Wykrzyknikami zostały oznaczone odcienie, które bardziej mi się spodobały. Postanowiłam zrobić taki post, ponieważ sama po raz pierwszy przetestowałam wtedy wszystkie odcienie. Dużo było bardzo zbliżonych do siebie.

Myślę, że nałożenie zwykłą szminką lub pomadką jest szybsze, a przez co wygodniejsze, dodatkowo nr. 4 i 5 są zbyt mocne do szkoły, a tak bardzo mi się spodobały. W odcieniach nr. 2 i 6 będę mogła z powodzeniem chodzić na co dzień, ale i tak pewnie w krótkim czasie je zjem :) !

Pewnie w tym miesiącu pojawi się jeszcze coś kosmetycznego.✭

Jaki odcień najbardziej wpadł Wam w oko?

Udostępnij ten post

46 komentarzy :

  1. Wszystkie odcienie są bardzo ładne, ale najbardziej spodobał mi się nr. 10 :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne odcienie :) Pozdrawiam <3
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. odcienie bardzo delikatne a dzięki temu fajne:)

    zwyczajnaminika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała mieć taką paletkę by móc robić różne makijaże do niej :)
    Pozdrawiam i również obserwuję!
    http://kelieezy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne kolory :)
    obserwuje :)
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory, najbardziej spodobał mi się numer 9 :) pozdrawiam! :*

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odcień 6 piękny - taki delikatny róż idealnie w moim stylu.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki jednak nie przepadam za takimi szminkami :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ocień nr 6 to mój faworyt! Fajne kolorki :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Numerek 10 jest śliczny i chyba najbardziej widoczny :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolory, a co najzabawniejsze w opakowaniu mają inny odcień niż na ustach :D Mi bardzo przypadła do gustu piątka, lecz niezbyt przepadam za tym typem pomadek. Wolę matowe.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę matowe, a zwłaszcza pomadki :)

      Usuń
  12. Odcień 4 i 5 prześiczny

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Najbardziej podoba mi się odcień 5. Jest sliczny!


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna paletka, wiele z tych kolorów jest bardzo neutralnych, więc można je "ubrać" do szkoły na przykład :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely shades! Lovely photos ◡‿◡✿

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * All Day Cushion by Yadah Review *

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wpis!
    Obserwuje!

    www.ewelinajablonksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne kolorki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne odcienie!
    Nie widziałam pomadek w takiej postaci :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Te mocne kolory najlepsze choć ja nigdy nie korzystałam z szminek w postaci paletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie przepadam za taką formą, ale chciałam przetestować :)

      Usuń
  20. Ja za bardzo nie przepadam za raka forma pomadek :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne kolorki :) 10 chyba najładniejszy :)
    Nie spotkałam się jeszcze ze szminkami w paletce ;)
    Gratuluję tylu obserwatorów!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny Blog :)
    Bardzo fajnie się go czyta :3
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Odcień 5 zdecydowanie najlepszy jak dla mnie!
    >alicce-alice.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny Blog :)
    Bardzo fajnie się go czyta :3
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post i gratuluję 200 obserwatorów! :*
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne odcienie, 6 bardzo ładny :)
    Gratuluje 200 obserwatorów!

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie paletki są bardzo praktyczne :D Gratuluję takiej ilości obserwatorów!
    pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje, całkiem fajna paletka. :)
    |mój blog|

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję 200 obserwatorów! Mi jeszcze trochę do tej pięknej liczby brakuje :D Szmineczki raczej nie w moich kolorach ;) I ja jednak wolę tradycyjną formę aplikacji. Nie umiem nakładać szminek pędzelkami :D Dla mnie ideałem są płynne pomadki, bo mają świetny aplikator i są matowe i długotrwałe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak samo twierdzę! jednak te płynne potrafią mieć naprawdę niezłe odcienie.

      Usuń
  30. Bardzo dobry zestaw swatchy, przydatna rzecz :D Gratulacje i cóż też zostaję na dłużej! obserwuję :)

    Przypadkowe rzeczy - zapraszam na blog

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne kolory :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiem szczerze że ciekawe rozwiązanie jednak mimo wszystko jestem bardziej przekonana do pomadek w sztyfcie :P

    OdpowiedzUsuń
  33. ładne zdjęcia :)

    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    ⤜ Mój blog "Demilla" ⤛

    OdpowiedzUsuń
  34. Nr 5 jest świetny :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję tylu obserwatorów O.O Widzę, że liczba nadal rośnie bardzo szybko. Oby tak dalej :] Mi najbardziej spodobała się 4 ^^ Ten kolor ślicznie wygląda na ustach. Piątka mi się wydaje nieco za mocna. Ogólnie to ciekawy pomysł na posta :) Nigdy nie miałam pomadek w postaci paletki. Jakoś wolę zwykłe pomadki w sztyfcie. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)