Miesiąc w zdjęciach - Luty


Już drugi dzień w szkole po feriach! Zapraszam na dzisiejszy mix zdjęć. Kolejny miesiąc zamykam ze zdjęciami oraz blogowym podsumowaniem. Zobaczcie, co takiego działo się u mnie w tym miesiącu i jak wyglądają moje statystyki bloga  :)


Piątek, piąteczek, piątunio!

Wreszcie coś czytam

Wreszcie czas na pomalowanie

Poranne faleee

Jedziemy na zakupy 👌

Czas na sprzątanie szafy

Pyszności

Tłusty czwartek 👌

Omg ja w sznurku !

NAJ NAJ TOP TOP ŻELKI EVER!

Skakanko we Wrocku

Shake truskawkowy zawsze spoko

Poranne blogowanko

Jadę do ESCAPE ROOM!

Kocham te skarpetki!

Idealne połączenie

Lubię to jpg👌

 Pierwszy dzień szkoły po feriach.. czas wstać

To nie są świąteczne lampki!

LUTY W LICZBACH
Łączna liczba wyświetleń: 13 552
Dzień z największą ilością wyświetleń: 11 luty - 749
 Najpopularniejszy post: IDEALNA KĄPIEL!
  Łączna ilość komentarzy: 545
 Nowi czytelnicy: 46

Znowu robię Q&A! Proszę o zadawanie pytań :)

Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. Fajne fotki, też kocham skarpetki ;D Widzę, że świetnie sobie radzisz, coraz więcej wyświetleń :) Gratulacje i dalsze powodzenia!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wyświetlenia rzeczywiście idą w górę i bardzo mnie to cieszy :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ciekawie spedzaasz czas :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy stawiasz naukę na pierwszy miejscu?
    Jesteś tolerancyjna osobą?
    Jakie masz pasje?

    Super zdjęcia <3

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię oglądać takie mixy ;)

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpetki w reniferki są przesłodkie :) Fajny mix zdjęć. Proszę o więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mixy zdjęć z danego miesiąca będą zawsze pojawiać się ostatniego dnia miesiąca :) Czasem dodatkowo :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  6. ten balsam z isany jest cudowny, ma obledny zapach :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam taki sznurek :) Ja też muszę zabrać się za porządek w szafie, ale nie wiem kiedy :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twoje zdjęcia *o* proszę dodawaj ich tu więcej albo na instagramie ♥
    Aaa Ola czyta! Co czytałaś ♥ Może na jednej książce sie nie skończy...
    1. Czy lubisz zmiany?
    2. Film czy serial?
    3. Lubisz lody? Jaki jest twój ulubiony smak?
    4. Co stawiasz na pierwszym miejscu: odrobienie lekcji czy blogowanie?

    Pozdrawiam cieplutko :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, chciałam w ferie kończyć książkę którą czytam od września, ale nadal nie jestem w połowie :D Nie umiem się zachęcić! Okej, postaram się dodawać więcej zdjęć na Instagramie jak i w mixach miesiąca !
      Również pozdrawiam i dzięki za pytanka!

      Usuń
  9. Kocham te zdjęcia! Na prawdę świetnie ci wyszły. :D

    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te żelki i sole z biedronki :D

    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny mix ! Liczby również robią wrażenie. :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo,ale bym zjadła to mleko !
    Gdzie w escape roomie byłaś?
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że statystki idą w górę :)
    Co to za książkę czytasz? :) Fajny mix zdjęć :)
    Co do pytań to nie wiem jakie wcześniej były dlatego przepraszam jeśli już kiedyś na nie odpowiedziałaś:
    1. Jakie trzy kraje obecnie chciałabyś odwiedzić?
    2. Co chciałabyś robić w przyszłości?
    3. Co sprawia Ci największą radość/przyjemność :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, moje ulubione te z książką *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Też byłam w parku trampolin i jest to super pomysł :) I przede wszystkim ekstra zabawa!
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nadal nie mogę przyzwyczaić się do szkoły po feriach :)

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcia i podsumowanie. :-) Te pączki z Tłustego Czwartku...znowu mam chęć na pączka :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia <3
    Także mam ochotę zrobić posta tego typu :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł na posta :) Kocham to mleko kakaowe, jest mega :D Świetna fryzurka i czudowne szkarpetki ♥ Pozdrawiam, Niezdara i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne fotki ;3
    bardzo spodobal mi sie temat postu ;p moze niebawem cos podobnego u mnie sie pojawi ;3

    pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śiwetny mix! No niestety chyba najgorsze jest wstac po feriach ;D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Po zdjęciach stwierdzam, że masz artystyczną duszę. Śliczne włosy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że to już koniec ferii.
    Chciałabym spędzić jeszcze trochę czasu bez szkoły i nauķi, ale nic na to nie poradzimy. Życia wciąż idzie do przodu.

    Tylkotowszystkoijeszczetroche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny Blog :)
    Piękna Jesteś <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne fotki :). Dużo się u ciebie dzieje :D. Czasem używam takiej samej soli do kąpieli jak ty. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja ostatnio ulubiona piosenka to? :)
    Świetne zdjęcia! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za obserwację mojego bloga i oczywiście odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe zdjęcia, musiało sie dużo u ciebie dziać :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Hah, ja też do niedawna miałam jeszcze lampki w pokoju :D Też uznałam, że przecież nie są świąteczne, więc O CO CHODZI? :P Zazdroszczę Ci tych włosów. Śliczne są *.*
    1. Jakie masz sposoby na naukę?
    2. Czy cieszysz się z powodu, że zlikwidowali gimnazja?
    3. Zrobisz DIY wielkanocne? ;)
    4. Jaki jest Twój ulubiony smak Frugo?
    Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)