ULUBIONE FILMY + tłusty czwartek


Cześć kochani! Przede mną ostatni weekend wolności. Od poniedziałku znowu zaczynam szkołę, a najchętniej to bym tu została 😀 Dzisiaj przedstawiam Wam moją top listę filmów, które naprawdę mi się spodobały. Są tu głównie komedie, ale także wpadło kilka horrorów. 

  1. Słynna restauracja
  2. Sposób na teściową
  3. Trzynastka
  4. Królowa śniegu 3
  5. James Bond
  6. Bridie Jones
  7. Legalna blondynka
  8. Koralina
  9. Las samobójców
  10. Starsza pani musi zniknąć
  11. Kamienie na szaniec
  12. Kac Vegas
  13. Święta last minute
  14. Polowanie na druhny
  15. Połączenie
  16. Czarnobyl reaktor strachu
  17. Niezgodna
  18. Klątwa 3
  19. Inna kobieta <oglądałam wczoraj
  20. Uprowadzona 1,2
  21.  
    W planach:
    1. Papierowe miasta
    2.Gwiazd naszych wina
    3. Alicja po drugiej stronie lustra
    4. Był sobie pies
Jak wszyscy wiemy, wczoraj był tłusty czwartek. Oczywiście, nie mogło obyć się bez pączków :) . Miałam z mamą przygotować coś samemu, jednak czas na to nie pozwolił :)
ZJADŁAM 6 PĄCZKÓW, A WY? 

Zdjęcie pochodzi z mojego Instagrama

Jakie są wasze ulubione filmy i czy oglądaliście jakiś z mojej listy?
Widzimy się w kolejnym poście!

Udostępnij ten post

57 komentarzy :

  1. Uuu, ile filmów :D Większość oglądałam, ale jest kilka pozycji, z którymi muszę się jeszcze zapoznać :D A co do tych, które masz w planach to widziałam 2 i 3. Gwiazd naszych wina bardzo mi się podobał i bardzo polecam ;) A Alicja była w porządku, ale pierwsza część zdecydowanie bardziej mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo oglądało już ''Papierowe miasta'' i ''Gwiazd naszych wina'' a ja jeszcze jakoś nie miałam czasu by zobaczyć te filmy. Zobaczę, jak mi się spodoba Alicja :)

      Usuń
  2. Hey its a nice post :)
    Also check top rated coupons by Fivestarcoupon.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych filmów. "Niezgodna", film podobał mi się bardziej od książki. Oo "Papierowe Miasta" mi się film spodobał, ale nie była jakiś najlepszy :D, za to "Gwiazd naszych wina" nigdy nie obejrzałam do końca :/ Uwielbiam książkę "Był sobie pies" ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pisząc, myślałam, że trochę za mało :)
      Na ''Był sobie pies'' idę do kina i widzę, że na swoim blogu masz recenzję tej książki, dlatego później zajrzę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Tak się złożyło, że akurat żadnego z wymienionych przez Ciebie filmów nie miałam jeszcze okazji obejrzeć ;P
    Mam za to już zaplanowane wyście do kina na "Był sobie pies" ♥
    No, no, niezły wynik! Osobiście nie przepadam za pączkami, więc nie zjadłam ani jednego...
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pączki uwielbiam :P Ale wiem, że są takie osoby, które za nimi nie przepadają.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Nie mam ulubionych filmów, ostatnio oglądałam "pamiętnik", dawno nie widziałam tak dobrego filmu o miłości, który nie będzie przesłodzonym filmem dla nastolatek. Jednak uwielbiam animacje takie jak "The Life of Death" i "Druciane Oprawki". Można je znaleźć na YT, są one krótkie i baardzo wzruszające. Polecam ci je obejrzeć. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycje, jeśli znajdę czas na pewno zajrzę na yt i wyszukam :) ''Pamiętnika'' również nie oglądałam :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Gwiazd naszych wina nie polecam, moim zdaniem film jest przereklamowany... Też uwielbiam legalna blondynkę :) świetna lista, ja jednak moje ferie skończyłam już dawno dawno temu...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, dużo się słyszało o ''Gwiazd naszych wina'' dlatego przeczuwałam, ze jest już trochę przereklamowany. Legalna blondynka - obie części jak dla mnie super.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Komedii za bardzo nie lubię, ale horrory to moje klimaty. :-)
    Las samobójców - taki sobie jak dla mnie, ale Czarnobyl bardzo mi się podobał. :-)
    Jeśli nie widziałaś to polecam REC, Obecność (ale tylko 1 ), Gdy zgasną światła. Nie są to nowości, ale dobre. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecność jak i Anabelle boję się obejrzeć i strasznie przeraziły mnie zwiastuny :D Wiem, jak kończy się u mnie oglądanie takich filmów - później nie mogę zasnąć haha. Mam nadzieję, że wreszcie będę w stanie obejrzeć Obecność :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Sporo tych filmów:) Ja też lubię 9, 10 i 11:D Alicje oglądałam i polecam-lepsza od pierwszej części;)
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A inni mówią na odwrót :) Przekonam się :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Zjadłam dwa pączki i kilka chruścików! Sama chciałabym obejrzeć był sobie pies, ale w mojej okolicy tego nie puszczają:( Papierowe miasta były super, polecam!:)
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo podobno film jest świetny. Ja idę na niego do kina :) Zobaczę, jak spodobają mi się ''Papierowe miasta'' :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ooo będę miała co oglądać ♡♡ pozdrawiam 😉
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wierzę, że nie obejrzałam żadnego filmu z tej listy, mam dużo do nadrobienia. Ja w tłusty czwartek zjadłam jednego pączka. Szału nie ma. :D

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych filmów co wymieniłaś chyba żadnego nie oglądałam :P Ale za to "Gwiazd naszych wina" kilkakrotnie. Ja zrobiłam z mamą trochę pączków i wyszły nam bardzo dobre *.* Zjadłam 2 :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość z nich znam, ponieważ tytuł mi coś
    mówi. Najczęściej siadam przed telewizorem i oglądam film, który
    leci w telewizji i ogląda rodzina nie pytając o tytuł. xD
    Ja zjadłam 3 pączki + inne słodycze. ;D
    Pozdrawiam!

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam również tak często, dlatego tytułów nie pamiętam tak wielu ;D Całkiem dobry wynik ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  14. U mnie prawie wszystkie filmy są na liście do obejrzenia, a GNW i Alicję polecam<3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś byłam na ,,Był sobie pies,, bardzooo polecam piękny film <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Połowy filmów nie znam, ale też uwielbiam Niezgodną, a także jej dalsze części :) Na Alicji byłam w kinie zeszłego roku i bardzo mi się podobała, polecam ;D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie polecam Papierowych Miast, strasznie się zawiodłam. Dzięki za propozycje na pewno w dzisiejszy piątkowy wieczór coś obejrzę.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że umilę Ci dzisiejszy wieczór, a co do papierowych miast, to wiele osób ma na dobrą opinię na temat tego filmu, nie wiem. Sama się wkrótce przekonam :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. ja zjadłam 8 :)
    pozdrawiam i obserwuje
    http://sportowyblogewy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gwiazdy naszych win polecam :) Ja zjadłam 5 :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful post, dear! <3

    leylaslifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Papierowych Miasto osobiście nie polecam :D Byłam w kinie i wyszłam z lekka rozczarowana. Ja uwielbiam ,,Co gryzie Gilberta Grape'a?" i ,,Leon Zawodowiec" - mogłabym oglądać godzinami!

    O dziwo - nie wiele oglądałam z Twojej listy - Legalna Blondynka rządi :D

    pozagwiezdna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądałam sporo filmów z Twojej listy i gorąco polecam Ci Papierowe Miasta, które masz w planach obejrzeć, a także "Mr.Nobody","Zanim się pojawiłeś"-ten film doprowadził do łez nawet mojego chłopaka(!) oraz "Osobliwy Dom Pani Peregrine"(czy jakoś tak:D) Buziaki;*paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie zapomniałam o filmie ''Osobliwy dom pani peregine'' ! Dziękuję za przypomnienie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Ja pączusie zjadłam tylko dwa hihi :) A Inną kobietę też oglądałam hih ::) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, że zagościły tutaj horrory :)
    A pączków zjadłam... hmm przy 6 straciłam rachubę, więc myślę że 9 lub 10 ;)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zaktualizuj kochana notkę na google plus:) bo kieruje do postów z października;p

    OdpowiedzUsuń
  26. oo byłam na papierowych miastach w kinie. obejrzyj, obejrzyj

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio kompletnie nie mam czasu na filmy, ale propozycje fajne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę tu sporo ciekawych komedii, sporo z nich juz obejrzałam :)
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z wymienionych przez ciebie filmów oglądałam tylko Kamienie na szaniec i Czarnobyl reaktor strachu. Rzadko oglądam filmy, bardziej wolę seriale, ale podobał mi się film W kosmosie nie ma uczuć i Więzień nienawiści
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  30. Papierowe miasta i Gwiazd naszych wina to świetne filmy, musisz koniecznie je zobaczyć!
    A z tych, które już widziałaś to jak najbardziej kojarzę kilka tytułów :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Filmy są fajne, większość z nich widziałam i bardzo mi się spodobały. Jeżeli chodzi o pączki to nie zjadłam żadnego, ponieważ staram się dbać o linię. :)

    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gwiazd naszych wina oglądaj natychmiast!! Film mega!!

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam większość z filmów, które tu wypisałaś. Najbardziej kocham Inną Kobietę i Uprowadzoną. ♥
    Zapraszam na swojego bloga: http://worldbyjulie.blogspot.com Zapraszam do zaobserwowania jeśli Ci się spodoba. ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Kilka filmów znam i lubię, jednak większości nie znam, chociaż oglądałam dosyć dużo filmów ;D. W tłusty czwartek - o dziwo - zjadłam tylko 1 pączka. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Kilka z nich kojarzę, jednak tak samo jak dziewczyny wyżej nie mam pamięci do tytułów. Okazałoby się pewnie, że jeszcze dużo z nich oglądałam:)) Gwiazd Naszych Wina oglądałam i mimo, że było to już dość dawno to dalej nie mogę wyjść z podziwu. Naprawdę piękny film! No i polecam też książkę, bo równie dobra!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Niezgodna <3
    Polecam Ci obejrzeć film "fun size" boski <3
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Oglądałam jedynie Kac Vegas i Uprowadzoną, bo nie jestem wielką fanką filmów :D
    Ja zjadłam tylko 3 pączki :D
    Cudowne zdjęcie <333
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  38. Kac Vegas zdecydowanie wygrywa wszystko! Ja osobiście zjadłam 1 pączka ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  39. Kamienie na Szaniec to mój ulubiony film. Zawsze wywołuje we mnie ogrom emocji oraz refleksję nad tym, jak ciężko nam docenić wolność. Uwielbiam także Kac Vegas, zawsze śmieję się do łez a Uprowadzoną uwielbiamy z moją siostrą i jej chłopakiem! Polecam ci Gwiazd naszych wina i Papierowe miasta, chociaż ja bardziej zakochałam się w książkach. Jeśli chodzi o tłusty czwartek.. zjadłam tylko 2. Z roku na rok pochłaniam ich coraz mniej :D

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  40. Niektóre znam i naprawdę lubię <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Super lista!
    Wiele z nich widziałam, ale niektóre to moje nowe odkrycia :*


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Oglądałam "Papierowe miasta" i "Gwiazd naszych wina" i są na prawdę fajne i gorąco polecam. W sumie to może obejrzę dziś któryś z nich jeszcze raz. :D <3
    Zapraszm na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)