POLECAM BLOGI - konkurs

 Cześć kochani! Witam w lutym ! Jak wam minął styczeń? Bo mi dość pracowicie. Około tydzień temu mieliście szansę na zapisanie się do konkursu, którego celem jest polecenie Waszych blogów. Jednak trochę inaczej to zinterpretowaliście - dużo osób myślało, że trzeba coś zrobić, aby zostać tu poleconym. Otóż nie - każdy kto się zapisał, tego blog znalazł się właśnie tutaj. Ten, kto miał nagłówek jpg lub png, także dodałam wraz z linkiem. Zapraszam więc do odwiedzenia blogów moich czytelników.































Znacie te blogi?
Już niedługo post kosmetyczny!

Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. Kilka z nich obserwuje :)
    Zapraszam do mnie : www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za polecenie <3
    Kilka z tych blogów, które pokazałaś również znam i polecam. Resztę chętnie obejrzę :)

    Miłego dnia życzę!
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę:)) cześć blogów jest naprawdę wartościowa :)

      Usuń
  3. fajne propozycje lubię odkrywać nowe blogi <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ich bardzo ciekawa, już zaglądam do każdego :) Nie zdążyłam się zapisać, ale zapraszam także do nas na teddyandcrumb.blogspot.com :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem może zdążysz, bo planuję jeszcze kilka takich akcji:)

      Usuń
  5. Parę znam i są naprawdę super! Na resztę też chętnie zajrzę.
    Pozdrawiam.

    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam większośc i jestm czytelnikiem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość blogów czytam :) Mi również ten miesiąc minął pracowicie, czekam na ferie, aby móc odpocząć :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę doczekać się już ferii :)

      Usuń
  8. Na większości nie byłam jeszcze ani razu niestety :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią odwiedzę każdy z nich :)
    Dziękuję za polecenie <3

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam niestety żadnego z tych blogów, a zaraz się to zmieni. Bardzo fajny pomysł ;)
    Styczeń dla mnie także był ciężki, także też czekam na ferie.
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post, akurat nie znam tych blogów :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za polecenie <3 Twój pomysł jest super, odkryłam parę innych ciekawych blogów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi styczeń także minął bardzo pracowicie.
    Szkoda że nie załapałam się na ten konkurs. Z tych co wymieniłaś to znam tylko dwa ale mam nadzieję ze reszta blogów także przypadnie mi do gustu.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zobacz :) planuję jeszcze kiedyś taką akcję więc może się załapiesz ;)

      Usuń
  14. Na pewno zajrzę!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczę, jestem mega zaskoczona że się tutaj pojawiłam! Dziękuję bardzo kochana!:*
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł na poznanie nowych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post ;) zabieram się za przeglądanie blogów!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość z tych blogów znam, a kilka nawet obserwuję :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję parę blogów z tych, które przedstawiłaś
    Pozdrawiam :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nie trafiłam wcześniej na twojego bloga, bo z chęcią wzięłabym udział, no ale cóż, może następnym razem. Teraz lecę przeglądać polecone przez Ciebie blogi :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie jeszcze kiedyś się załapiesz, bo mam w planach jeszcze kilka takich akcji:)

      Usuń
  21. Bardzo się cieszę, że się tu znalazłam! Większość blogów znam i obserwuje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie, że zrobiłaś taki post, który ma na celu rozpowszechnienie pewnych adresów bloggerów. żadnego z nich nie znałam, ale chętnie zajrzę na niektóre :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Większość blogów znam i często na nie wchodzę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Niektóre z tych blogów czytam regularnie. Inne zawsze można poznać i sprawdzić, czy nas zainteresują :) Fajny sposób na znalezienie nowych stron i poznanie blogerów. Cieszę się, że wzięłam udział w konkursie. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)