JAKIE FRYZURY CZESZĘ NA KRÓTKICH WŁOSACH | #3 WŁOSY

Cześć kochani :) !
Zbliża się kolejny koniec miesiąca, a co za tym idzie, kolejny post o tematyce włosów. W poprzednich postach o włosach wspominałam coś o poście z fryzurami, co wzbudziło zainteresowanie, tak więc dzisiaj przedstawię Wam jak czeszę moje dość krótkie włosy. Uwielbiam robić różne sploty i cały czas uczę się czegoś nowego.



Na początek, o dwóch warkoczach. Co zrobić, by wyglądały dobrze na krótkich włosach?


SPOSÓB 1
Pierwsze, są plecione od tyłu. Zwiększają one optycznie gęstość naszych włosów.
Podziel na 2 części a jedną z nich zwiąż gumką i zacznij zaplatać w splot holenderski czyli odwrotny do francuskiego. To samo zrób z drugą stroną.
Rady : Poluzuj, zwiąż małymi gumeczkami, popuść pejsy










 SPOSÓB 2
Wykorzystamy tu spoty, które nazywane są prze ze mnie ''sznurkowym''. Proces wykonania jest banalny. Zobaczcie na zdjęciach, jak zrobić je krok po kroku.

Rady: Splot górny na początku ściskaj mocno, dużą gumką zabezpiecz splot, a później ją zdejmij









Co zrobić, aby stworzyć artystyczny nieład na głowie?



To dobra opcja dla krótkich włosów i błyskawiczna w wykonaniu. Tą fryzurę często noszę w domu.
Rady: Aby kok wydawał się gęstszy i pełniejszy, włosy przechyl na dół




Teraz czas na upięcia!
Jako, że moje włosy są coraz dłuższe, upięcia są mi bardzo bliskie. Co powiecie na koczek z części włosów, nie ulizany, tylko roztrzepany?

Rady: Lekko natapiruj część włosów wchodzącą w skład koka :)





Bardzo mi ona odpowiada i noszę ją najczęściej przy rozpuszczonych włosach, ponieważ jest moim zdaniem najmniej problemowym upięciem :)
Rady: Lekko unieś górę włosów po spięciu




Mam nadzieję, że ten post okazał się pomocny, a także stał się inspiracją dla niektórych z Was :)
W jakich fryzurach chodzicie najczęściej i w jakich czujecie się najlepiej?

 

Udostępnij ten post

57 komentarzy :

  1. Super pomysły :) ja mam krótkie włosy i też tak lubię się czesać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam włosy rzadkie, średniej długości, więc fryzury zwiększające optycznie ich gęstośc są idealne dla mnie :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nie są ani rzadkie ani gęste, coś pomiędzy, ale i tak lubię efektownie je układać ;)

      Usuń
  3. Piękne fryzurki kochana, ja uwielbiam koczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog is goal! I'm in lovee! And that's why I start following you. Can you follow my blog back?♥
    forgirlsonly-ofg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam długie włosy, ale robię te same fryzury co ty - proste i szybkie. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo podobne włosy do ciebie też mi się tak puszą :) Warkoczyki po obu stronach bardzo lubię :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moje włosy mają tendencję do puszenia się :)

      Usuń
  7. Włosy obcinałam rok temu, ale już mi urosły. Nie podobam się sobie w warkoczykach, ponieważ mam grube włosy i mi po prostu warkoczyki nie pasują. Świetne fryzury.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uważam, że dwa warkoczyki na grubych włosach potrafią wyglądać świetnie.

      Usuń
  8. Mam włosy bardzo podobnej długości do ciebie tyko ja mam proste. Fryzury bardzo fajne :) Jak też bardzo często robie sobie warkocza sportowego ( holenderskiego) do połowy głowy po czym robię koński ogon. Albo chodzę w dwóch kitkach ♥ Ostatnio bardzo mi się to spodobało :D Bardzo fajnie zrobiony post i widać, że się nad nim trochę napracowałaś :)

    Pozdrawiam cieplutko
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post Ci się spodobał i zauważyłaś włożoną w niego pracę ;)

      Usuń
  9. Świetne pomysły na fryzury :) Z warkoczami mam mały problem ponieważ moje włosy są lekko postrzępione na długości i część kosmyków " ucieka " ze splotu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ten problem, ale po ścięciu włosów problem zniknął :)

      Usuń
  10. Super pomysły :) Świetny blog
    zapraszam http://jussstynnaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładne warkocze, sama bym takie zrobiła, tyle że anty talent ze mnie :c
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega inspiracje :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam dość długie włosy, a najczęściej chodzę po prostu w rozpuszczonych, koku lub kitce. Nauczenie się robienia dobieranych (i wypukłych) warkoczy na własnej głowie to mój cel na ten rok, a na długich włosach to nie jest taka prosta sprawa.
    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne na pewno wypróbuję :) pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne na pewno wypróbuję :) pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazwyczaj noszę rozpuszczone lub związane w kucyk włosy :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Standardowe pomysły, ale zawsze super wyglądaja ;)

    Odpowiadam na każda obserwację.
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam długie włosy i takie koki w nieładzie nigdy nie wyglądają tak samo, ponieważ nie da się dwa razy ułożyć włosów w ten sam sposób. Natomisat uwielbiam warkocze! Moja 8-letnia siostra robi najpiękniejsze, więc zawsze proszę ją o to ;) Świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Żaden z tych sposobów niestety nie wypali na moich włosach.
    Są na to stanowczo za długie (nie można niestety mieć wszystkiego :-) ).

    Tylkotowszystkoijeszczetroche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę wszystkim ludziom, którzy potrafią sobie sami zrobić warkocze :D Moje zawsze wychodzą krzywe i nie nadają się do noszenia.Swoją drogą masz bardzo ładne włosy i świetnie wyglądasz w tym kucyku :D

    Pozdrawiam, Oliwia :")
    Zjadam Szminkę

    PS. Jaki śliczny nagłówek, zakochałam się *.* W ogóle pięknie tutaj u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja także sama najlepiej czuję się w kucyku :)
      + dziękuję, jeśli chcesz, możesz zamówić u mnie nagłówek w pasku bocznym ;)

      Usuń
  21. Pierwsza fryzura podoba mi się najbardziej! Cały czas żałuje, że nie potrafię robić dobieranego :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nienawidzę właśnie czesać włosów z tego względu, że śmiesznie wtedy wyglądam :D Cały czas chodzę w rozpuszczonych lub w ewentualności jak jestem w domu to jakiś kok lub warkocz.
    Ta pierwsza fryzura to chyba dobieraniec? :D Ślicznie ci wyszedł :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Drugi warkocz jest całkiem ciekawy ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny i pomocny post :) Masz piękne włosy !
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam krótkie włosy, więc z moimi włosami nie ma zbyt dużego pola do popisu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja najbardziej lubię chodzić w rozpuszczonych włosach, gdyż moje są kręcone i ciężko cokolwiek z nimi zrobić :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie w ciąż jeszcze francuz nie wychodzi idealnie, Tobie super. Pozdrawiam i również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe propozycje ❤❤
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety przez to, że mam włosy cieniowane, nie mogę sobie pozwolić na warkocze, ponieważ niektóre kosmyki niestety mi wychodzą... Na twoich włosach francuski wygląda bardzo ładnie.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. very pretty! I love such hair dos! And you look lovely!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pomysł z tymi zdjęciami! <3
    Ja niestety nie umiem robić francuzów a bardzo bym chciała :/
    ZAPRASZAM :*
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post :) Czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. a nie myślałaś żeby podkręcić skręt włosów? miałabyś śliczne loczki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie robisz warkoczyki, też czasem próbuję je robić, ale nie zawsze wychodzą mi najlepiej :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja najczęściej zostawiam rozpuszczone lub związuję w koński ogon ;)
    Pozdrawiam,
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post :). Czeszę się różnie, zależnie od humoru, najczęściej jednak stawiam na klasykę czyli rozpuszczone włosy, kok lub warkocz. Jednak od czasu do czasu robię inne "wariacje" :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post! Widać, że włożyłaś w niego dużo czasu :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Krótkie włosy mają swój urok i chyba właśnie dlatego zdecydowałam się na ścięcie moich aż do ramion. Początkowo się bałam, ale teraz zupełnie tego nie żałuję - wyglądam sto razy lepiej i tak też się czuję :) Zazwyczaj chodzę w rozpuszczonych, ale zdarza mi się zrobić właśnie warkoczyki, samuraj czy kok "podomek" XD Post na pewno przydatny dla tych, które dopiero oswajają się z nową długością włosów :)

    Zapraszam do mnie ♥
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ścięłam, ponieważ były w opłakanym stanie. Dobrze, że w aktualnych czujesz się dobrze! Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  39. Uwielbiam robić sobie te pierwsze warkoczyki <3 to moja ulubiona fryzura w której czuję się najlepiej :)
    pozdrawiam,
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Te pierwsze warkoczyki są przecudne, często takie robię na wf :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  41. Podziwiam Cie, że potrafisz zrobić sama takie warkoczyki! Bardzo mi się podobają, ale w życiu nie dałabym rady bez pomocy. Zawsze robi mi je mama :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym umieć robić te warkocze, mi nigdy nie wychodzą albo zaczynają boleć mnie ręce i przestaje :P
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  43. Sztosik, bardzo podobają mi się te warkoczyki :)

    http://nyksx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładne fryzurki :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne pomysły !
    http://westcoastgiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Hi that was a nice post you simply look cute
    Also check top rated coupons by Fivestarcoupon.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Podziwiam Cię, że umiesz sama sobie zrobić warkocza holenderskiego! Niejednokrotnie próbowałam, ale wszystko mi się plącze :P Może kiedyś się nauczę. Bardzo mi się podobają właśnie takie dwa. Jeżeli chodzi o sposób drugi to przez bardzo długi czas właśnie tak się czesałam niemalże codziennie. Robiłam podobnie jak tylko, że dookoła głowy :D Teraz rzadko go robię, bo po prostu już mi się znudził. Teraz najczęściej chodzę w rozpuszczonych ze spięciem pasemka włosów z boku. Robię sobie na noc 3 warkocze i efekt jest mi się podoba. Bardzo lubię też koka. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)