Mój WALENTYNKOWY wystrój pokoju



Cześć kochani! Ostatnio posty DIY pojawiały się u mnie naprawdę bardzo rzadko. Jednak teraz do tego wracam i postaram się dodawać taki post przynajmniej raz w ciągu miesiąca. Dzisiejsze DIY jest powiązane z Walentynkami, zapraszam na zobaczenie moich czterech propozycji :) !


Na początku - sposób na bardzo efektowną kokardkę wykonaną z papieru. Może być ona wykorzystana np. na kopertę, laurkę lub prezent walentynkowy.

Na początku przygotowałam następujące kawałki ozdobnego papieru:


Dwa dłuższe paski zgięłam i skleiłam taśmą:


Przykleiłam je taśmą do dłuższego ozdobnego paska:


Na koniec przymocowałam krótszy pasek, zaklejając taśmą od tyłu:


Moją propozycją wykorzystania jest np. kartka walentynkowa :)


Wykorzystałam tu zwykłe patyki znalezione na dworze. 


Następnie wykorzystałam bibułę. Owijam nią wszystkie patyki zabezpieczając końce taśmą:




Zdecydowałam także owinąć je sznurkiem:


Propozycja wykorzystania to np. ozdobny słoik.


Bardzo łatwo je wykonać, a przy tym naprawdę fajnie wyglądają.

Na początku kartkę A4 delikatnie maluję różnymi odcieniami tworząc małe kleksy. Ja wykorzystałam tutaj czerwony, różowy i brązowy. Polecam gruby pędzel lekko nasączony wodą :)





Po wyschnięciu, zrobiłam sobie szablon serca, a następnie odrysowałam je 12 razy na kartce oraz wycięłam:



Następnym krokiem było przymocowanie ich do sznurka za pomocą taśmy. (po 6 na sznurek)



Moja propozycja wykorzystania, to powieszenie po obu stronach okna.



Z pewnością, to DIY nie pasuje tylko do walentynek, ale może być też ciekawym pomysłem na wiele okazji :)

Największą rolę odegra tu stara płyta. Pocięłam ją na kilkanaście kawałków. (I trochę mi to zajęło :D )



W kolejnym kroku oczywiście odrysowuję wielkość ramki na kartce, wycinam i piszę co chcę:



Teraz wkładam szkło do ramki, później układam według swojego pomysłu kawałki płyty, a na koniec przykrywam kartką i zamykam ramkę:




Ja swoją postawiłam na parapecie i myślę, że fajnie kontrastuje z jego drewnianym odcieniem :)


To tyle z moich propozycji! Mam nadzieję, że się Wam spodobały, bo tak dawno ich nie było :) Już nie długo coś kosmetycznego, dawajcie znać co u Was!

Który projekt spodobał Ci się najbardziej?


Udostępnij ten post

61 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tymi serduszkami :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne *o*
    Najbardziej podoba mi się ta girlanda/ łańcuch z sercami ♥ Ja bym tylko poprzyklejała serca z dwóch stron by były sztywniejsze i nie było widać sznurka.
    Ale też zaskoczyłaś mnie tymi patykami. Myślałam, że będą pomalowane farbą, a tu proszę :D z miłą chęcią wykonam takie do swojego pokoju ♥
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kreatywne pomysły! :) Najbardziej podoba mi się ten łańcuch, chociaż te patyczki też bardzo ciekawe! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie pomysły świetne, jednak moim faworytem jest "szklany obrazek" :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kartka mnie oczarowała :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe pomysły!
    Super to wygląda :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny Diy :) Najbardziej spodobały mi się wszystkie pomysły :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomyslowe:)
    Zapraszam do siebie-
    http://wersonworld.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne DIY :D Mi najbardziej podoba się serduszkowy sznurek ^^
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc trochę nie rozumiem po co ozdabiać pokój na jeden dzień. No ale tak w gruncie rzeczy to mało rozumiem całą blogosferę ;p.
    To ostatnie DIY chyba najciekawsze ;D
    Pozdrawiam,
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie ozdabiam ale chciałam pokazać na moim blogu propozycje dla tych, co ozdabiają i lubią się w to bawić:)

      Usuń
  12. Uwielbiam walentynki ❤
    Zapraszam http://fashiongirls-girlsfashion.blogspot.com/?m=1 ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna jest ta girlanda ze serduszkami:) Lubię tego typu rzeczy! Ja na walentynki nie ozdabiam pokoju;)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale ozdobiłam w tym roku na potrzebę tego postu :)

      Usuń
  14. Najbardziej spodobały mi się te serduszka. Naprawdę świetne pomysły.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe pomysły. Ja nie dekoruje pokoju na ten dzień. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam prace DIY :) Obserwuję :* Zaobserwujesz mnie też :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. O jeżu, ale ta kokardeczka jest super *-*

    Pozdrawiam!!!!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne projekty DIY :) Uwielbiam takie robótki.
    ps. jasne, że pomogę :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kiedys robiłam okładkę zeszytu i użyłam płyt :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł z serduszkami. Muszę go wykorzystać :D

    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysły ;) Na coś się skuszę na pewno :D
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kokarda jest urocza :)
    Bardzo fajne DIY :)
    pozdrawia,
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne pomysły :) Chociaż osobiście walentynek raczej nie obchodzę ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Obrazek ze szkła jest świetny ♥

    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie, naprawdę fajny i oryginalny pomysł na prezent. U mnie diy związane z urządzeniem domu,ale również wiele innych nowości,buziaki! :*
    VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysły, uwielbiam takie DIY :)

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe pomysły :)
    Ja mam walentynkowy wystrój pokoju praktycznie przez cały rok :D

    Zapraszam na post, a w nim relacja z wypadu na narty!
    Będzie mi bardzo miło jeśli zaglądniesz ♥

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatni pomysł przypadł mi do gustu ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej spodobał mi się szklany obrazek :)

    http://kelieezy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dwa ostatnie projekty spodobały mi się najbardziej! Świetne pomysły :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne są wszystkie ozdoby, najbardziej podoba mi się jednak sznureczek z serduszkami.
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka piękna kokardka! Muszę ją koniecznie zrobić ;) Bardzo ładnie tu u Ciebie ;) Obserwuję
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. O jej, nie chciałoby mi się robić wystroju pokoju na walentynki, ale ja jestem leniwa :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wybieram ozdobne patyki :) Super DIY :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ah, gdybym ja miała czas na ozdabianie pokoju na walentynki! :D


    Zostaję na dłużej- bserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. super pomysł z tą kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne pomysły na dekoracje walentynkowe ;) Takich jeszcze nie widziałam a dobrze zobaczyć coś nowego ;))

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładnie wyszło ja jednak nie lubię albo raczej nie mam czasu na DIY
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne są te diy <3 ja nie obchodzę za bardzo walentynek i nie ozdabiam pokoju na to święto

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że można by spróbować z płyty wyciąć kawałki w kształcie serduszek i tym ozdobić ramkę albo zdjęcie z drugą połówką. Super by to wyglądało. Twoje propozycje diy są równie ciekawe. Do następnego i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam DiY , a zwłaszcza związane z dekoracjami do pokoju <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie ozdoby są świetne, ale mi osobiście najbardziej spodobały się te ozdobne patyki <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Caly post kapitalny,ale pomysl z sercami na sznurku -rewelacyjny:)))

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny i bardzo kreatywny post. Jestem tu pierwszy raz ale na pewno będę wpadać częściej.

    http://ourlifeandnotjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne pomysły. Na pewno z nich skorzystam :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Interesujące pomysły:)


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo pomysłowe! Najbardziej podobają mi się chyba te patyczki :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta kokardka jest śliczna *.* Na pewno kiedyś wykorzystam ten sposób, bo jest bardzo łatwy w wykonaniu.
    Serduszka chyba jeszcze bardziej mi się spodobały :D Wyglądają świetnie. A z ramki można zrobić na prawdę mnóstwo propozycji. Ta też jest ciekawa ;) Super, że DIY będą częściej!
    Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Serduszka przy oknach to świetny pomysł! Tak samo jak te patyczki :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. I like the little hearts by the window.
    Great idea! :)
    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne pomysły!! Jednak kokarda wygrywa!! Obserwuje ;)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  52. Podobają mi się te DIY, chyba zrobię ten pierwszy :D
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)